Rozhovory
Matúš Výbošťok (ViewSonic): Máme skvělé produkty pro firmy, školy i domácnosti
Společnost ViewSonic má podle Matúše Výbošťoka, country sales manažera pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Srbko, co nabídnout. V rozhovoru vyjmenovává celou řadu zajímavých a technicky pokročilých řešení a produktů napříč spotřebitelským i profesionálním segmentem a oblastí vzdělávání, které jistě snadno zaujmou vás i vaše zákazníky.
Přečíst celý článekLucie Kratochvílová (DCD Publishing) Pomáháme partnerům nastavovat aktivity a strategie
Jednou z nejvýraznějších osobností týmu DCD Publishing je Lucka Kratochvílová, která má na starosti marketing a sales a řeší digitální aktivity našich klientů. A právě proto je Lucka ta pravá osoba, která vám může osvětlit, co všechno DCD Publishing v digitálním marketingu umí.
Přečíst celý článekJan Šmejcký (Elvira): Ve 3D tisku a 3D skenování se ukrývá obrovský potenciál
S Janem Šmejckým, ředitelem společnosti Elvira, která se dlouhodobě zabývá oblastí 3D tisku a 3D skenování, jsme mluvili nejen o aktuálních trendech a novinkách, ale také o blízké budoucnosti a rozvoji souvisejícího hardwaru, softwaru i služeb. A také o možnostech partnerského prodeje, o příležitostech, které přináší, i jak náročné může působení v tomto tržním segmentu být.
Přečíst celý článekDavid Kordík (Samsung): Digitalizace je pro naše partnery příležitost
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, proč představuje digitalizace příležitost pro digital signage a proč se do této oblasti pouštět právě coby partner společnosti Samsung.
Přečíst celý článekKarel Rumler (DCD Publishing): Digitální marketing? Umíme!
Čtenářům Reseller Magazinu Karla Rumlera asi netřeba představovat. Karel řídí DCD Publishing, určuje jeho směr a strategii. Rozhovory často nedává, ale společnými silami jsme se rozhodli přiblížit vám portfolio produktů a služeb DCD Publishingu, o kterých možná nevíte a jež by vám mohly pomoci.
Přečíst celý článekMarcin Gaczor (Kingston): Jsme féroví k partnerům i zákazníkům
S Marcinem Gaczorem, business development manažerem společnosti Kingston, jsme hovořili nejenom o novinkách v portfoliu, ale také o filozofii značky nebo přístupu k partnerům a zákazníkům. Dostali jsme se také k pozici distributorů na současném IT trhu a mnoha dalším aktuálním otázkám, které (nejenom) s trhem paměťových médií úzce souvisí.
Přečíst celý článekKarel Dörner a Gabriela Součková (Motorola): Bodujeme u všech skupin zákazníků
Značka Motorola patří mezi stálice mobilního trhu. Od svých počátků však urazila pořádný kus cesty a nyní tvoří nedílnou součást portfolia společnosti Lenovo. Co je pro tuto značku charakteristické, jakým se ubírá směrem a čím vás a vaše zákazníky její smartphony osloví, v rozhovoru popisují její reprezentanti Karel Dörner a Gabriela Součková.
Přečíst celý článekRadek Hadraba (Logitech): Videokonference jsou už součástí pracovního prostředí
Jak změny v pracovních návycích podporují produkty a řešení, které rozvíjejí model hybridní kanceláře, nám prozradil Radek Hadraba, jenž má na starost enterprise divizi společnosti Logitech ve střední a východní Evropě.
Přečíst celý článekLadislav Orenić (Fujitsu): Partneři i zákazníci jsou pro nás na prvním místě
Rozhovory s Ladislavem Orenićem, head of channel led countries ve Fujitsu, bývají pokaždé velmi inspirativní. Až na výjimky totiž nemluvíme o konkrétních produktech nebo službách, ale o trendech, které vévodí (nebo brzy budou vévodit) napříč IT. Pokud tedy chcete načerpat informace o tom, jak a kam se bude IT vyvíjet a na co byste se měli zaměřit, neváhejte se začíst do následujících řádků.
Přečíst celý článekMatěj Kopecký (Epson): Nabízíme nadčasové a unikátní technologie
Zajímají vás projektory? Které nové technologie a produkty představil jeden z nejvýznamnějších výrobců, co působí na tuzemském trhu, nám prozradil Matěj Kopecký, jenž má projekční techniku v Epsonu na starosti.
Přečíst celý článek