Rozhovory
David Kordík (Samsung): Digitalizace je pro naše partnery příležitost
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, proč představuje digitalizace příležitost pro digital signage a proč se do této oblasti pouštět právě coby partner společnosti Samsung.
Přečíst celý článekKarel Rumler (DCD Publishing): Digitální marketing? Umíme!
Čtenářům Reseller Magazinu Karla Rumlera asi netřeba představovat. Karel řídí DCD Publishing, určuje jeho směr a strategii. Rozhovory často nedává, ale společnými silami jsme se rozhodli přiblížit vám portfolio produktů a služeb DCD Publishingu, o kterých možná nevíte a jež by vám mohly pomoci.
Přečíst celý článekMarcin Gaczor (Kingston): Jsme féroví k partnerům i zákazníkům
S Marcinem Gaczorem, business development manažerem společnosti Kingston, jsme hovořili nejenom o novinkách v portfoliu, ale také o filozofii značky nebo přístupu k partnerům a zákazníkům. Dostali jsme se také k pozici distributorů na současném IT trhu a mnoha dalším aktuálním otázkám, které (nejenom) s trhem paměťových médií úzce souvisí.
Přečíst celý článekKarel Dörner a Gabriela Součková (Motorola): Bodujeme u všech skupin zákazníků
Značka Motorola patří mezi stálice mobilního trhu. Od svých počátků však urazila pořádný kus cesty a nyní tvoří nedílnou součást portfolia společnosti Lenovo. Co je pro tuto značku charakteristické, jakým se ubírá směrem a čím vás a vaše zákazníky její smartphony osloví, v rozhovoru popisují její reprezentanti Karel Dörner a Gabriela Součková.
Přečíst celý článekRadek Hadraba (Logitech): Videokonference jsou už součástí pracovního prostředí
Jak změny v pracovních návycích podporují produkty a řešení, které rozvíjejí model hybridní kanceláře, nám prozradil Radek Hadraba, jenž má na starost enterprise divizi společnosti Logitech ve střední a východní Evropě.
Přečíst celý článekLadislav Orenić (Fujitsu): Partneři i zákazníci jsou pro nás na prvním místě
Rozhovory s Ladislavem Orenićem, head of channel led countries ve Fujitsu, bývají pokaždé velmi inspirativní. Až na výjimky totiž nemluvíme o konkrétních produktech nebo službách, ale o trendech, které vévodí (nebo brzy budou vévodit) napříč IT. Pokud tedy chcete načerpat informace o tom, jak a kam se bude IT vyvíjet a na co byste se měli zaměřit, neváhejte se začíst do následujících řádků.
Přečíst celý článekMatěj Kopecký (Epson): Nabízíme nadčasové a unikátní technologie
Zajímají vás projektory? Které nové technologie a produkty představil jeden z nejvýznamnějších výrobců, co působí na tuzemském trhu, nám prozradil Matěj Kopecký, jenž má projekční techniku v Epsonu na starosti.
Přečíst celý článekPetr Vaněk a Martin Wanke (AT Computers): Když se XaaS pojme správně, je to příležitost!
O aktuální situaci na českém a slovenském trhu jsme hovořili s Petrem Vaňkem (obchodním ředitelem AT Computers) a Martinem Wankem (marketingovým ředitelem AT Computers). Pokud vás zajímá, jak se aktuálně vyvíjí prodej ICT produktů a služeb v České republice a na Slovensku, jaké přináší současná doba příležitosti a na co byste se měli připravit do budoucna, jste na správném místě.
Přečíst celý článekSamy A. Khaleg (Fujitsu): Letos se můžete těšit na řadu novinek!
Společnosti Fujitsu se v segmentu stolních i přenosných počítačů a tabletů na českém a slovenském trhu navzdory komplikované době daří. O aktuální situaci v distribuci, nejnovějších trendech, produktových novinkách i dalším rozvoji partnerského programu jsme mluvili se Samym A. Khalegem, produktovým manažerem společnosti Fujitsu.
Přečíst celý článekRobert Cesnek (realme): Český trh je pro realme důležitý
V letošním roce je o značce realme hodně slyšet. V únoru realme s řadou GT2 poprvé ve své historii zamířilo do prémiového segmentu. Nedávno se pak na trhu objevilo také několik modelů z řady 9. Další novinky realme chystá. Nejen o nich jsme si povídali s Robertem Cesnekem, manažerem českého zastoupení značky realme.
Přečíst celý článek