Rozhovory
Petr Jandík (ASBIS CZ): Připravujeme se na oživení trhu
Společnost ASBIS CZ patří k nejdůležitějším distributorům u nás. Jak nedávné stěhování společnosti vylepšilo logistické procesy, co nového přibylo v portfoliu, kam směřuje B2B prodejní kanál a bude se letos opět po letech konat ASBIS Universe? Na to nám odpověděl jednatel společnosti Petr Jandík.
Přečíst celý článekIvan Málek, Michael Jirák (DNS): HPE DEMO LAB
Ivan Málek pracuje v DNS čtrnáct, Michael Jirák dokonce pětadvacet let, takže patří k nejzkušenějším odborníkům ve svém oboru. A právě tito dva vám představí DNS HPE Demo Lab.
Přečíst celý článekMartina Vlčková (SWS): Český distributor rozumí českému zákazníkovi
Společnost SWS patří k největším a nejdůležitějším distributorům na našem trhu. Na začátku letošního roku stanula v čele SWS Martina Vlčková, osobnost, kterou netřeba blíže představovat, protože ve žlutočerných barvách působí už roky. Jak využije stávající zkušenosti a kam chce firmu posouvat? Které trendy považuje za důležité a v čem má tuzemský distributor v ČR výhodu?
Přečíst celý článekSamy A.Khaleg (Fujitsu): Věříme, že i nadále budeme vaší první volbou
Ústředním tématem rozhovoru se Samym A.Khalegem, který působí jako CCD product manager and presales consultant ve společnosti Fujitsu, jsou stávající (a částečně i připravované) produkty. Dostalo se také na 100% partnersky orientovaný obchodní přístup a trendy, které budou situaci v ICT ovlivňovat v následujících měsících.
Přečíst celý článekSlavomír Majchrák (Westcon): Pomáháme partnerům reagovat na potřeby koncových zákazníků
Distribuční trh se stejně jako potřeby koncových zákazníků změnily a schopnost reagovat na tyto změny je dnes rozhodující. Jak může distributor svým partnerům v tomto ohledu vyjít co nejvíce vstříc, to nám prozradil Slavomír Majchrák, který působí na pozici obchodního ředitele pro východní Evropu ve společnosti Westcon. A řeč byla samozřejmě i produktovém portfoliu a značce EfficientIP, která určitě stojí za pozornost!
Přečíst celý článekPetr Kacíř (PANTUM): Chceme rozvířit stojaté vody konzervativního tiskárenského trhu
Společnost PANTUM před sebou nemá jednoduchý úkol. Český a slovenský trh s tiskovými technologiemi a službami je dlouhodobě obsazený mnoha zavedenými dodavateli a prostoru pro nové hráče je zde na první pohled minimum. Čím vším chce nový výrobce zaujmout partnery i koncové zákazníky a vybojovat si své místo na trhu, nám nastínil manažer značky PANTUM pro ČR a SR Petr Kacíř.
Přečíst celý článekPetr Jandík (ASBIS CZ): I v době krize vylepšujeme, jdeme dál a víme kam
Situace na distribučním trhu je v důsledku řady ekonomických tlaků a nálad spotřebitelů na hony vzdálená podmínkám v době pandemie. Jak na to reaguje ASBIS CZ, jeden z největších distributorů u nás? Proč je teď vhodná doba pro zavádění inovací a investice? To nám popsal jednatel společnosti Petr Jandík. Jako vždy bez vytáček a naprosto na rovinu.
Přečíst celý článekMatúš Výbošťok (ViewSonic): Máme skvělé produkty pro firmy, školy i domácnosti
Společnost ViewSonic má podle Matúše Výbošťoka, country sales manažera pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Srbko, co nabídnout. V rozhovoru vyjmenovává celou řadu zajímavých a technicky pokročilých řešení a produktů napříč spotřebitelským i profesionálním segmentem a oblastí vzdělávání, které jistě snadno zaujmou vás i vaše zákazníky.
Přečíst celý článekLucie Kratochvílová (DCD Publishing) Pomáháme partnerům nastavovat aktivity a strategie
Jednou z nejvýraznějších osobností týmu DCD Publishing je Lucka Kratochvílová, která má na starosti marketing a sales a řeší digitální aktivity našich klientů. A právě proto je Lucka ta pravá osoba, která vám může osvětlit, co všechno DCD Publishing v digitálním marketingu umí.
Přečíst celý článekJan Šmejcký (Elvira): Ve 3D tisku a 3D skenování se ukrývá obrovský potenciál
S Janem Šmejckým, ředitelem společnosti Elvira, která se dlouhodobě zabývá oblastí 3D tisku a 3D skenování, jsme mluvili nejen o aktuálních trendech a novinkách, ale také o blízké budoucnosti a rozvoji souvisejícího hardwaru, softwaru i služeb. A také o možnostech partnerského prodeje, o příležitostech, které přináší, i jak náročné může působení v tomto tržním segmentu být.
Přečíst celý článek