Rozhovory

ASBIS CZ: Trendy produkty s nadstandardní marží

Značka Canyon vznikla v roce 2003 a řadí se mezi nejrychleji rostoucí značky v oblasti spotřební elektroniky související s IT v zemích Jižní Ameriky, Asie a regionu EMEA. Michal Walica, product line sales manager ve společnosti ASBIS CZ, nám značku Canyon a zajímavé novinky, které má ASBIS v portfoliu, blíže představil. Uvedl přitom také, proč by se měli o Canyon zajímat reselleři a co budou hity nadcházející vánoční sezony.

Michala Benešovská
Zdroj: DCD Publishing
ASBIS CZ: Trendy produkty s nadstandardní marží

Můžete značku Canyon stručně představit?

Canyon je dynamická celosvětová lifestylová značka nabízející širokou paletu produktů především pro mladé. Produkty Canyon se pyšní nejenom skvělým designem, ale také dnes velice populárním vynikajícím poměrem cena/výkon. Canyon důsledně sleduje módní trendy, a tak stále přichází s novými produkty, které hrají všemi barvami a vynikají svými vlastnostmi. Máme pro tuto značku také facebookovou stránku, kde jsou další informace, zájemci ji najdou na adrese www.facebook.com/CanyonCzech, a profil na Instagramu na www.instagram.com/Canyon_CZ.

Které produkty této značky má ASBIS v portfoliu?

Produktových kategorií je několik – stylové a trendy multimediální a mobilní příslušenství (Bluetooth sluchátka a reproduktory, powerbanky, nabíječky a kabely), PC periferie (myši, klávesnice, dokovací stanice, webkamery), herní příslušenství (gamepady, myši, klávesnice, headsety a herní křesla), brašny a batohy a v portfoliu máme také produkty z kategorie smart (náramky a hodinky).

Mohl byste představit nejzajímavější novinky této značky?

Z aktuálních novinek bych rád vyzdvihl „true wireless“ sluchátka CND-TBTHS2, které vynikají výdrží až 36 hodin na jedno nabití, přičemž mají i velice zajímavou cenu 1 290 korun. Dále stojí za zmínku bezdrátová vertikální myš CNS-CMSW16B s MOC za pouhých 379 korun a praktický batoh CNS-CBP5BG9 s úpravou proti zlodějům a také integrovaným USB portem s koncovou cenou 1 290 korun.

Zmínil jste, že se Canyon zabývá také nositelnou elektronikou, co z této oblasti nabízíte?

Ano, v tomto roce se rodina produktů Canyon rozšířila také o kategorii smart, kde nabízíme ucelené portfolio náramků a hodinek s cenami od pár stovek až po několik tisíc korun. V kategorii vidíme potenciál, proto je ve vývoji a výrobě mnoho nových zajímavých modelů.

Dovolím si upozornit na žhavou novinku, která je dostupná od listopadu, a to jsou chytré hodinky pro děti. Nabízíme dvě varianty – levnější s fotoaparátem a dražší s GPS modulem. Oba modely jsou vybaveny slotem pro SIM kartu a je možné přes ně telefonovat a chatovat. Dražší model s GPS nabízí sledování polohy pomocí aplikace. Cenově vychází na 899, respektive 1 799 korun. Samozřejmostí je pro nás plně lokalizovaná aplikace i rozhraní všech náramků a hodinek v mnoha jazycích včetně češtiny.

Co patří mezi největší výhody značky Canyon a proč by tyto produkty měli reselleři prodávat?

Zejména jde o atraktivní, trendy produkty s vynikajícím poměrem cena/výkon a s nadstandardní marží – co víc dodat? (smích) Rád bych také uvedl, že pořádáme často různé promoakce, nabízíme podporu prodeje, marketing na míru a také individuální řešení, což znamená, že pokud prodejce potřebuje speciální balení na svou vlastní akci nebo například obrandované dárky pro své partnery a zákazníky, dokážeme to zařídit. Pokud vás to zajímá, neváhejte nás kontaktovat pro bližší informace!

Jaké produkty budou podle vás „trháky“ v nadcházející vánoční sezoně?

Letos to bude jednoznačně gaming a smart v jakékoli podobě. Barvy a speciální či limitované edice, zkrátka něco zajímavého. My tento trend také sledujeme, a proto se naši zákazníci mohou těšit například na speciální herní bundly pro vánoční sezonu.