T-Systems Czech Republic rozšiřuje portfolio o MS

10. 2. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost T-Systems Czech Republic rozšiřuje portfolio na českém trhu o řešení postavená na podnikových aplikacích Microsoftu. Základním prvkem nové nabídky je aplikace pro komplexní řízení vztahů se zákazníkem postavená na platformě MS Dynamics CRM

Aplikace zahrnuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících; od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči. T-Systems zajišťuje ucelenou nabídku služeb spojených s instalací, konfigurací, provozem a následnou péčí o systém Dynamics CRM, a to jak v hostované podobě, tak i formou implementace u zákazníka.

Hostované řešení firmy T-Systems, která patří mezi významné celosvětové poskytovatele outsourcingu a hostovaných služeb ve vlastních bezpečných a moderních datových centrech, usnadňuje používání služeb Dynamics CRM. Zákazník nemusí investovat do vlastní infrastruktury a nákupu celého řešení, nemusí se věnovat podpoře pro uživatele a řešení závad a platí jen za používání služby, kterou lze dynamicky nastavit a měnit přesně dle potřeb zákazníka. Samozřejmostí je celková podpora v podobě helpdesku a konzultací ze strany T-Systems.