Řešení sjednocené komunikace pro malé a střední firmy

30. 3. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost Siemens Enterprise Communications představila komplexní řešení sjednocené komunikace OpenScape Office MX V2. Produkt šitý na míru komunikačním potřebám malých a středních firem, zlepší produktivitu zaměstnanců a služby pro zákazníky.

OpenScape Office MX V2 spojuje hlas, sjednocenou komunikaci a přenos dat v síti v jediné, snadno instalovatelné aplikaci, která je lokalizována do českého jazyka, a to včetně spojovatelského pracoviště i kontaktního centra.

Certifikovaní partneři Siemens Enterprise Communications mohou zákazníkům v segmentu malých a středních firem nabídnout rychlou implementaci systému díky jednoduchému průvodci konfigurací a intuitivnímu rozhraní pro provádění změn v nastavení OpenScape Office MX V2, stejně jako snazší zprovoznění služeb vzdálené podpory u zákazníka.

OpenScape Office MX V2 je řešení šité na míru specifickým potřebám malých a středních firem do 150 uživatelů. Po rozsáhlých konzultacích s prodejními partnery a zákazníky bylo v předprodejní verzi produktu provedeno více než 50 vylepšení.

Výsledkem je nejucelenější dostupné řešení sjednocené komunikace vyvinuté na míru pro malé a střední firmy, které zahrnuje:

• Kompletní nástroj pro sjednocenou komunikaci s prvky běžně dostupnými pouze v řešeních pro velké podniky, jako jsou hlasové a konferenční služby, využití informací o aktuální dostupnosti uživatele, hlasová schránka, komunikace pomocí krátkých textových zpráv (messaging) a mobilita.

• Přístup ke všem funkcím hlasové a sjednocené komunikace přímo z okna aplikace Outlook.

• Multimediální kontaktní centrum kombinuje hovory, e-mail, fax, krátké zprávy a aktuální dostupnost uživatelů a přitom zjednodušuje práci agentům. Firmám pomůže zvýšit celkovou spokojenost jejich zákazníků díky zkrácení reakční doby a vyšší úspěšnosti vyřízení požadavku „na první kontakt.“

OpenScape Office MX V2 nabízí uživatelům intuitivní přístup k pokročilým funkcím sjednocené komunikace, jako je sestavení konferenčního hovoru přetažením myší (drag and drop), nahrávání hovorů, či vytáčení kliknutím na telefonní číslo (click to call) jednoduše a snadno přímo v okně aplikace Outlook. Uživatelé mohou snadno a intuitivně zahajovat konferenční hovory, ověřovat aktuální dostupnost svých kolegů, nastavovat jak, kdy a kým mohou být sami zastiženi, i automaticky aktualizovat svou hlasovou schránku podle údajů v kalendáři Outlooku.