Řešení e-Governmentu pro MS SharePoint Server 2007

5. 5. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
SYCONIX, dodavatel řešení v oblasti správy dokumentů, informací a podnikového obsahu, přichází s řešením pro e-Government ve vazbě na MS SharePoint Server.

Řešení přináší uživatelům této technologie kompletní sadu funkcí pro elektronickou archivaci dokumentů dle platné legislativy, moduly pro práci s elektronickým podpisem, elektronickou značkou a kvalifikovanými časovými razítky a elektronickou komunikaci s datovými schránkami.
Základním cílem řešení je poskytnout společnostem kompletní sadu modulů pro efektivní práci s elektronickými dokumenty, a to v souladu s platnou legislativou. První část řešení zahrnuje přenos dokumentů z datových schránek do Microsoft SharePoint Server 2007 nebo MS Exchange. Druhá část řešení poskytuje funkce pro elektronickou archivaci dokumentů. Funkce zahrnují označování dokumentů elektronickým podpisem nebo značkou, převod dokumentů do formátu pdf a nebo přímé napojení na první certifikační autoritu a označování dokumentů kvalifikovaným časovým razítkem. Součástí řešení je i integrační modul, který zajistí nejen integraci všech výše uvedených komponentů, které chce uživatel využít, ale rovněž integraci se skenovacími aplikacemi, OCR systémy (pro automatické pořízení dat ze skenovaných dokumentů) a DMS systémy (pro archivaci a zpracování dokumentů). Součástí řešení je propojení na MS SharePoint Server a na produkty Livelink společnosti Open Text, světově největšího samostatného poskytovatele ECM technologií.
Hlavním přínosem pro společnosti je přímá úspora nákladů, daná plně elektronickou archivací dokumentů a komunikací s úřady.