Philips: tři sluchátka CitiScape

26. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Philips)
Na vývoji těchto sluchátek se podílelo více než sto kreativních obyvatel New Yorku, Londýna, Šanghaje, Berlína, Paříže a Tokya. Ruku v ruce s designem jde i kvalita zvuku z laboratoří Philips.
CitiScape SHL5205

Řada sluchátek Phlips CitiScape zahrnuje tři modely klasických obloukových sluchátek a jeden model sluchátek do uší. Všechna sluchátka vynikají velmi osobitým a zároveň funkčním designem. Jsou vybavená technologií MusicSeal, která brání okolnímu hluku, aby narušoval váš hudební zážitek. Technologie zároveň zabraňuje, aby se zvuk šířil ze sluchátek do okolí.

Sluchátka St. Germain byla inspirována bohémským šarmem Paříže. Součástí balení jsou tři páry nástavců různých velikostí, takže je možné si vybrat ty, které posluchačovi přesně padnou. Navíc jsou vybaveny špunty, na jejichž zadní straně jsou magnety, takže k sobě přilnou. Stačí je spojit zadní částí k sobě, smotat spolu s plochým kabelem odolným proti zamotání a uložit. Pro maximální komfort jsou sluchátka vybavena mikrofonem, aby bylo možné plynule přecházet z poslechu hudby na příjem hovorů a zůstat tak ve spojení.

Jednoduchost v kombinaci s elegancí, jako typické znaky japonské popkultury, se snoubí ve  sluchátcích Shibuya. Odlehčená konstrukce a prodyšný hlavový oblouk jsou stvořené pro dlouhotrvající poslech. Měkké a pružné náušníky pohodlně a bezpečně přilehnou k uším, takže dokonale izolují a nikde netlačí. Jejich pohodlí je natolik mimořádné, že posluchač můžete dokonce zapomenout, že má sluchátka nasazená. Do hlubin hudby je možné ponořit i díky výkonným 40mm reproduktorům, které poskytují hluboké a dynamické basy. I tato sluchátka disponují plochým kabelem, který se nikdy nezamotá a také mikrofonem. K dispozici je vám rovněž celá paleta barev od bílé přes růžovou, modrou, fialovou, až po hnědou.
 
Šmrncovní vzhled sluchátek Downtown se inspiroval módou New Yorských ulic. Základ tvoří odlehčená hliníková konstrukce. Maximální pohodlí uším i hlavě zajišťuje unikátní pěna s paměťovým efektem, která je měkká, příjemná a vždy vám dokonale padne. Sluchátka dobře izolují, takže okolní hluk nebude rušit poslech hudby. Technologie MusicSeal pak zajistí, že hudba, která je poslouchána, zůstane skrytá jen posluchači a lidé v okolí tak na posluchače nebudou házet nevraživé pohledy. Samozřejmostí je ta nejvyšší kvalita zvuku, plochý magnetický kabel, který zabraňuje zamotání a mikrofon plnící funkci hands-free.

Sluchátka Uptown z řady CitiScape stejně jako ulice Londýna kombinují retro styl s modernou a společně tak vytvářejí jedinečnou symfonii tvarů. Robustní hliníková konstrukce v kombinaci s tou nejměkčí paměťovou pěnou vám zajistí dlouhotrvající zážitek z poslechu hudby v té nejvyšší kvalitě. Sluchátka jsou dokonale odhlučněná.

Štítky: 

Podobné články

TP Vision a Bowers & Wilkins oznámili partnerství

24. 6. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Philips TV)
TP Vision, exkluzivní držitel licence Philips TV, se společně s britskou společností zaměřenou na audiotechniku Bowers & Wilkins dohodli na víceletém exkluzivním partnerství. Jeho cílem je vytvořit mimořádné produkty, které by nasadily novou laťku audiovizuálních standardů na televizním trhu. Spolupráce by měla přinést jeden z nejvíce očekávaných pokroků v segmentu televizorů. Čtěte více

Monitorům AOC a Philips se daří v ČR i Evropě

13. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
I přes nepříznivé okolnosti vývoje na některých východoevropských trzích se AOC a MMD (licenčnímu partnerovi monitorů Philips) v Evropě dařilo. Monitory Philips momentálně mají 14% podíl na trhu a drží první příčku v regionu východní Evropy a společně s AOC dosahují téměř 22% podílu na celkovém trhu s monitory ve východní Evropě. Čtěte více
Jiří Dubina, regional sales director v MMD

MMD inovuje nejen na poli produktů

1. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost MMD - Monitors & Displays Czech Republic přivítala do svých řad novou posilu, odhalila plány do budoucna a ukázala produkty a technologie pro podzimní a zimní sezonu, které se brzy dostanou do skladů distributorů. Čtěte více
Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více