Oracle CRM On Demand 19
Společnost Oracle uvedla na trh další verzi aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu.
- 21. 7. 2011
- 1 min
Řešení lze personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z e-mailového klienta.
Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).
Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace.
Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro celou řadu konkrétních oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.
„Vylepšená otevřená aplikační rozhraní a možnost přizpůsobit hostované kódy jazyka Java umožňuje vývojářům řešit specifické požadavky zákazníků na základě otevřených standardů,“ uvedl Jonathan Eastwood, ředitel divize Business Delivery ve společnosti CRMNow.