Nové verze Oracle CRM On Demand Release 16
Oracle inovuje Oracle CRM On Demand Release 16. Nové vlastnosti rozšiřují obchodní příležitosti spojené s řízením vztahů se zákazníky.
- 30. 3. 2009
- 2 min
Oracle CRM On Demand Release 16, nová verze webové služby Oracle pro
řízení vztahů se zákazníky (CRM), přináší pět dalších produktů.
Jedná se o následující aplikace: Oracle Self-Service E-Billing On Demand,
Oracle Sales Library, Oracle CRM On Demand Deal Management, Oracle CRM On Demand
Enterprise Disaster Recovery a integraci Oracle AIA mezi aplikacemi Oracle CRM
On Demand a JD Edwards EnterpriseOne.
Interaktivní výpisy, vyspělé analytické funkce a certifikace PCI DSS Level
1 pomáhají zákazníkům aplikace Oracle Self-Service E-Billing On Demand
posílit loajalitu zákazníků, urychlit inkaso plateb a snížit náklady.
Oracle Sales Library je jednotné úložiště obchodních materiálů, které
pomáhá zlepšit spolupráci v rámci obchodních týmů a zvýšit míru
uzavřených obchodů. Obchodní zástupci mohou rychle a snadno vytvářet
cílené a efektivní prezentace, přistupovat k relevantním snímkům,
zobrazovat jejich náhled a stahovat si je – i celé prezentace. Bohatý
soubor nástrojů sociální sítě umožňuje uživatelům sdílet, hodnotit,
recenzovat a opatřovat snímky štítky, aby každý v organizaci mohl
využívat co nejefektivnější obchodní materiály.
Oracle CRM On Demand Deal Management pomůže vašim obchodníkům vyjednávat
obchodní transakce efektivněji a maximalizovat ziskovost. S vysoce
intuitivním uživatelským rozhraním nabízí Deal Management novou podporu
skóringu obchodních případů a cenových doporučení, vyspělé
modelování hypotetických případů a informací o trhu, funkce pro
sledování nákupní historie zákazníka. Ty pomohou maximalizovat tržby a
marže, být efektivnější při vyjednávání o cenách a rychleji uzavírat
obchodní případy se zákazníky.
Díky funkcím každoroční simulace krizových scénářů, plnění cílů
garantovaného obnovení a synchronizace databází v reálném čase si
uživatelé aplikace Oracle CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery mohou
být jisti, že mají v každém kritickém okamžiku implementovány
patřičné procesy zmírňování rizik, kontinuity provozu a shody
s předpisy.
Integrace Oracle AIA mezi aplikacemi Oracle CRM On Demand a JD Edwards
EnterpriseOne nyní přináší zákazníkům řešení JD EnterpriseOne
8.12 ucelené procesy od prvotního kontaktu až po vypracování cenové
nabídky a následné zadání objednávky. Dále nabízí synchronizaci
v reálném čase, integraci uživatelského rozhraní do cenových nabídek a
objednávek a integraci dat účtů, kontaktů a produktů. Implementací nové
integrace nebo rozšířením stávajících investic do řešení JD Edwards
EnterpriseOne o CRM, jež poskytne jednotný pohled na zákazníka, mohou
organizace zvýšit spokojenost zákazníků prostřednictvím přesnějšího a
včasnějšího zadávání objednávek. Mohou rychleji uzavírat obchodní
případy díky pohotovějšímu vypracování cenových nabídek a celkově
díky integraci ušetří čas a sníží obchodní rizika.