Nová PS3 jde i na náš trh

20. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Jde o událost, která změní charakter světa počítačové zábavy. Nová PlayStation 3 bude lákavá hlavně svou atraktivní cenou, která z ní dělá nejzajímavější volbu počítačového zábavního systému pro širokou veřejnost.

Nová PlayStation 3 nabídne upgradovaný software na verzi 3.00, bude menší a hlavně cenově dostupnější široké veřejnosti. Ke koupi v České republice bude od 1. září za 7 690 Kč. „Uvedení nového modelu PlayStation 3 a hlavně cena snížená na mimořádně atraktivní hladinu, společně se silnou nabídkou her a možností interaktivní zábavy zaručí konzoli PS3 pozornost širší skupiny zákazníků, od čehož samozřejmě očekáváme i významné zvýšení prodeje na našich trzích,“ řekl Andrej Dula, PR & Marketing Manager PlayStation Czech Republic & Slovakia.

Nová PlayStation 3 je o 33 % menší, o 38 % lehčí než současný model a její neobyčejně kompaktní tělo moderních tvarů skrývá pevný disk o kapacitě 120 GB (o 40 GB více než předchůdce). Novinka je doslova napěchována špičkovými funkcemi převzatými ze současného modelu, jako je například možnost použití disků Blu-ray (BD) s filmy a herními tituly ve vysokém rozlišení, ale i různých druhů produktů a služeb, které si lze stáhnout z internetu. Samozřejmě se pyšní celou řadou novinek a vylepšení oproti stávající PS3. Nové je i logo, které je vyryté v uhlově černém povrchu konzole.

Od listopadu 2006, kdy byla konzole PS3 uvedena na trh, dosáhla díky podpoře velkého množství dalších firem z oblasti vývoje a tvorby her v celosvětovém měřítku více než 1000 titulů na Blu-ray a počet her ke stažení pro PS3 se vyšplhal až k 1400 titulům. Kromě této bohaté nabídky softwarových produktů se čeká na nové vzrušující a atraktivní herní tituly, k nimž mimo jiné patří Uncharted 2: Among Thieves, EyePet, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time, Heavy Rain, God of War 3, MAG, ModNation Racer, Gran Turismo 5 atd.

Herní konzole PlayStation 2 se prodalo téměř 140 milionů kusů, PlayStation 3, ačkoliv je na začátku svého plánovaného desetiletého prodejního cyklu, si už zakoupilo téměř 24 milionů lidí. Nově uváděný model PlayStation 3 chce oslovit širokou veřejnost, která teprve hledala ten nejlepší počítačový zábavní systém pro svou domácnost a díky jeho špičkovému vybavení se předpokládá opět obrovský celosvětový zájem. „Velkou překážkou koupě PS3 byla v minulosti cena. S novou, významně sníženou cenou tento argument odpadává a PlayStation 3 se stává povinnou výbavou každého obývacího pokoje,“ dodává na závěr o novince Andrej Dula, PR & Marketing Manager PlayStation Czech Republic & Slovakia.