Produkty

Nástroj Mailkit 1.5 pro emailový marketing

Po dlouhé přípravě, testování a dolaďování, byla 1. června 2009 spuštěna nová verze aplikace Mailkit 1.5, s mnoha vylepšeními, která vzešla z doporučení uživatelů a jimi kladených tvrdých nároků na špičkový nástroj pro emailový marketing.

Milan Loucký

  • 3. 6. 2009
  • 1 min

Klíčovým požadavkem na vývoj nové verze Mailkit 1.5 bylo vytvoření maximálně přehledného uživatelského rozhraní, kde jsou všechny důmyslné funkce jasně vidět a lze s nimi snadno pracovat. Mailkit 1.5 byl oblečen do nového vzhledu, bylo mu zjednodušeno menu, přidány přehledné záložky, rozšířena kontextová nápověda a byl obohacen o další šikovné funkce.

• Kampaně, seznamy příjemců, datové zdroje, šablony, uložené soubory a ankety jsou automaticky tříděné na aktivní a neaktivní, dle data posledního použití.
• Implementován nový WYSIWYG editor
• Výrazně zjednodušena práce s přílohami a vkládání obrázků do těl zpráv.
• Nová funkce automatického skloňování českých podstatných jmen ve všech pádech jednotného i množného čísla.
• Rozšířeny možnosti práce se seznamy příjemců, pomocí filtru pro selekci adresátů a s tím spojená další práce s nimi – jako je vytvoření nového mailing listu, export a hromadné nastavení společných informací pro adresáty.
• Přidána možnost personalizace emailové adresy pro odpověď.
• Rozšířena podpora formátů, z nichž lze importovat příjemce do seznamů. Standardně je tak možné příjemce importovat z formátů CSV, XLS, vCard i LDIF.
• Ve verzi Syndicate je zjednodušeno nastavování podmíněného doručování.
• Vylepšené plánování doručování kampaní s lepší podporou časových pásem.
• Zrychlena a zjednodušena práce se statistikami.
• Možnost sledování konverzí a jejich statistiky.
• Rozšířen počet zemí, ve kterých je možné zasílat úhradu na místní bankovní účet.
• Vylepšena kompatibilita s prohlížeči Internet Explorer a Safari.

Poskytovatelem služby Mailkit je softwarová společnost Xland. CZ.