Další verze Avaya IP Office

6. 10. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Avaya uvádí klíčový komunikační řešení pro malé a střední podniky, Avaya IP Office Release 5, které zjednodušuje unifikované komunikace a zákaznický servis v malých a středních firmách a současně přichází s novými funkcemi, zlepšujícími produktivitu.

Aby byly komunikace v malých a středních firmách jednodušší, je Avaya IP Office k dispozici v šesti různých variantách podle role uživatele – např. jako „telefonický pracovník“, „mobilní pracovník“ či „operátor zákaznického servisu“ – navržených pro splnění specifických potřeb pracovníka. Díky použití tohoto přístupu si už malé firmy nemusí vybírat mezi mnoha možnostmi aplikace a rovněž se tím usnadňuje výběr správného komunikačního řešení.

Avaya rovněž zjednodušila IP Office konsolidací více variant řešení do jedné hardwarové platformy. Ta nyní podporuje až 384 uživatelůmísto původních 272, čímž rozšiřuje škálovatelnost a použitelnost systému IP Office s ohledem na rozvoj firmy. Kromě toho došlo ke zdvojnásobení konferenčních možností z jedné na dvě 64 hovorové konference.

Avaya IP Office posouvá laťku v malých a středních firmách novou pružností a aplikacemi

Pro malé a střední firmy s více pobočkami představuje Avaya efektivnější a spolehlivější způsob rozvoje podnikání. S řešením Avaya IP Office Release 5 může pobočka používat servery jiné pobočky pro zachování provozuschopnosti své komunikační sítě, včetně telefonů a hlasových schránek v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, systém se automaticky přeregistruje na jinou pobočku s řešením IP Office. Tím se dosahuje vyšší pružnosti sítě a omezuje se potřeba druhého systému na pobočce určeného pouze pro zachování provozu, čímž se snižují náklady na hardware i na práci.

Avaya IP Office rovněž přichází s novými aplikacemi, které jsou nyní dostupné přes internetový prohlížeč s použitím modelu „tenkého klienta“. Použití internetu zjednodušuje uživatelský přístup k základním komunikačních nástrojům a současně mohou administrátoři snadněji nasazovat a spravovat komunikace. Mezi nové internetové aplikace patří one-X Portal for Avaya IP Office, komunikační portál pro osobní počítače, s nímž mohou pracovníci lépe spravovat telefonické komunikace díky kontrole hovorů, sledování přítomnosti a záznamu hovorů v reálném čase.

Navíc Avaya IP Office Release 5 obsahuje výkonné aplikace pro výkazy o kontaktních centrech, které jsou rovněž přístupné přes internet a jednoduše se instalují, aktualizují a používají. Funkce Customer Call Reporter sleduje vývoj zákaznického servisu a produktivitu operátorů a současně používá upozornění, která pomáhají administrátorům reagovat na problémy v reálném čase. S funkcí Customer Call Reporter mohou operátoři sledovat, jakou mají výkonnost ve srovnání s průměrem pracovní skupiny a vedoucí mohou sledovat ukazatele, jako je počet přihlášených operátorů nebo příchozí, čekající a zmeškané hovory.

Dostupnost Avaya IP Office Release 5

Uvedením okamžitě dostupného řešení Avaya IP Office Release 5 se Avaya IP Office 500 stává jediným serverem v nabídce Avaya pro malé a střední firmy. Novu verzi lze rovněž provozovat na stávajících serverech IP 406v2 a IP412 IP Office.