Cleverlance uvádí na trh Clever Call Center

12. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Cleverlance přichází na trh s hostovaným řešením pro call centra a kontaktní centra. Clever Call Center je unikátní modulová hostovaná aplikace, která přináší přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez nárůstu počtu operátorů.

Nabízí sadu komplexních služeb, jejichž cílem je především úspora času, snižování nákladů a zvyšování efektivity a kvality provozu kontaktního centra. Řešení Clever Call Center je možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardware zákazníka.

Zájemce má možnost si nejdřív vyzkoušet provoz zdarma až po dobu 3 měsíců, porovnat dosažené výsledky a teprve pak se rozhodnout. Další výhodou je cena – jde o řešení bez investic, pouze s měsíčními náklady za reálné využívání příslušného počtu licencí.

Řídící pracovníci call center ocení, že operátor pracuje v jednotném prostředí (s jedinou aplikací). Není zatěžován prací s mnoha aplikacemi a opakovaným zadáváním dat, čímž výrazně zkrátí dobu vyřízení hovoru nebo e-mailu.