Produkty

Cleverlance uvádí na trh Clever Call Center

Cleverlance přichází na trh s hostovaným řešením pro call centra a kontaktní centra. Clever Call Center je unikátní modulová hostovaná aplikace, která přináší přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez nárůstu počtu operátorů.

Milan Loucký

  • 12. 8. 2009
  • 0 min

Nabízí sadu komplexních služeb, jejichž cílem je především úspora času, snižování nákladů a zvyšování efektivity a kvality provozu kontaktního centra. Řešení Clever Call Center je možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardware zákazníka.

Zájemce má možnost si nejdřív vyzkoušet provoz zdarma až po dobu 3 měsíců, porovnat dosažené výsledky a teprve pak se rozhodnout. Další výhodou je cena – jde o řešení bez investic, pouze s měsíčními náklady za reálné využívání příslušného počtu licencí.

Řídící pracovníci call center ocení, že operátor pracuje v jednotném prostředí (s jedinou aplikací). Není zatěžován prací s mnoha aplikacemi a opakovaným zadáváním dat, čímž výrazně zkrátí dobu vyřízení hovoru nebo e-mailu.