Xerox Czech Republic mění organizační strukturu

8. 2. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Xerox od začátku roku mění organizační strukturu lokální pobočky. Cílem je zefektivnit obchodní procesy a externí i interní komunikaci v souvislosti s širokým portfoliem produktů a služeb, které společnost nabízí.
Viktor Bartušek, SAO & XGS Manager Xerox.

Nově je vnitřní struktura členěna podle potřeb jednotlivých skupin zákazníků a partnerů, nikoliv podle typu produktů. Od začátku roku 2010 tak společnost funguje v rámci divizí:

  • Strategic Accounts Operation, která se pod vedením Viktora Bartuška komplexně zabývá potřebami největších zákazníků, od nabídky vhodných tiskových strojů, jejich servisu a zajištění spotřebního materiálu až po dodávky outsourcingových řešení v oblasti práce s dokumenty včetně správy tiskového prostředí,
  • General Market Operations, kterou vede Michal Nevrkla a pod kterou spadají veškeré obchody realizované přes partnerskou síť,
  • Marketing a softwarová řešení, která pod vedením Iva Překlasy podporuje obě předchozí divize.

Viktor Bartušek (30) bude na pozici SAO & XGS Manager zodpovědný za přípravu strategie a řízení obchodního týmu pro strategické zákazníky Xeroxu. Zároveň bude mít i nadále na starosti divizi Xerox Global Services (XGS), která se specializuje na outsourcing tvorby, zpracování a řízení toku dokumentů ve firmách, včetně komplexní správy tiskového prostředí.

Viktor Bartušek pracuje ve společnosti Xerox od roku 2004, kdy nastoupil na pozici XGS Consultant, na starosti měl získávání nových zákazníků. Následně byl jmenován XGS Sales Managerem se zodpovědností za vedení týmu konzultantů a v roce 2008 se stal ředitelem divize XGS.

„Mým cílem v nové pozici je nastavit efektivnější obsluhu našich strategických zákazníků a současně zvyšovat tržní podíl Xeroxu v oblasti služeb,“ říká Viktor Bartušek.

Viktor Bartušek získal titul MBA na US Business School a mezi jeho koníčky patří windsurfing a golf.