UPC: Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec

23. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: UPC)
Do marketingového oddělení společnosti UPC Česká a Slovenská republika nastoupili Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec. V týmu UPC Business, který se stará o firemní zákazníky, zastřešují marketingové aktivity v České republice a v dalších zemích střední Evropy.
Jindřich Rampulka

Jindřich Rampulka je na pozici customer value proposition strategy manager pro region CEE zodpovědný za rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy. Má 15 let zkušeností z telekomunikací, z toho polovinu v oblasti B2B marketingu ve společnostech O2 a Vodafone.

Tomáš Janovec, B2B online campaign manager pro Českou a Slovenskou republiku, má na starosti online kampaně B2B pro malé a střední podniky v obou zemích. Má sedm let zkušeností s digitálním marketingem, působil např. v oblasti B2B marketingu ve společnostech Evropa Services a Lyoness International.

Štítky: 
Fotogalerie: 
Tomáš Janovec

Podobné články

UPC spouští sdílenou bezdrátovou síť Wi-Free

16. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: UPC)
Společnost UPC začala od 15. července 2015 spouštět bezplatnou bezdrátovou sdílenou Wi-Fi síť nazvanou Wi-Free. Služba bude dostupná pro všechny zákazníky, kteří využívají internet společnosti UPC, a Čtěte více
Jan Tesner, CEO ve společnosti Smart Distribution

Se Smart Distribution za golfem, mobilitou a bezpečností

2. 5. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Smart Distribution spolu s partnery, kterými byly Veracomp, Panasonic, Honeywell, Intermap, Made4Net a UPC Business, uspořádala konferenci zaměřenou na aktuální témata z oblasti mobility a Čtěte více