UPC: Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec

23. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: UPC)
Do marketingového oddělení společnosti UPC Česká a Slovenská republika nastoupili Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec. V týmu UPC Business, který se stará o firemní zákazníky, zastřešují marketingové aktivity v České republice a v dalších zemích střední Evropy.
Jindřich Rampulka

Jindřich Rampulka je na pozici customer value proposition strategy manager pro region CEE zodpovědný za rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy. Má 15 let zkušeností z telekomunikací, z toho polovinu v oblasti B2B marketingu ve společnostech O2 a Vodafone.

Tomáš Janovec, B2B online campaign manager pro Českou a Slovenskou republiku, má na starosti online kampaně B2B pro malé a střední podniky v obou zemích. Má sedm let zkušeností s digitálním marketingem, působil např. v oblasti B2B marketingu ve společnostech Evropa Services a Lyoness International.

Štítky: 
Fotogalerie: 
Tomáš Janovec

Podobné články

Změny ve vedení Vodafonu

2. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vodafone)
Procesem integrace společností Vodafone a UPC je pověřeno nové vedení. Zatímco generálním ředitelem zůstává Petr Dvořák, na úrovni viceprezidentů se objevilo nové jméno. Nově zřízenou pozici viceprezidenta pro strategii a integraci bude od 1. srpna 2019 zastávat Petr Procházka. Čtěte více

Potvrzeno: Vodafone posílí své služby spojením s UPC

10. 5. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vodafone)
Skupina Vodafone Group se dohodla se společností Liberty Global na odkupu jejích aktivit v České republice, Německu, Maďarsku a Rumunsku v celkové hodnotě 18,4 miliardy eur. V ČR transakce posílí strategii Vodafonu zahrnující mobilní služby, vysokorychlostní pevný internet a kabelovou televizi. Čtěte více

UPC míří pod křídla Vodafonu

26. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČT, HN, Financial Times)
Jednání britské skupiny Vodafone Group s firmou Liberty Global spěje k cíli. Vodafone díky transakci v hodnotě přes 400 miliard korun získá vybrané evropské pobočky UPC, a to včetně té české. Díky tomu tak Vodafone (na českém trhu) bude moci zákazníkům nabídnout pevný internet a kabelovou televizi, což jsou služby, které mu doposud v nabídce scházejí. Čtěte více

UPC spouští sdílenou bezdrátovou síť Wi-Free

16. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: UPC)
Společnost UPC začala od 15. července 2015 spouštět bezplatnou bezdrátovou sdílenou Wi-Fi síť nazvanou Wi-Free. Služba bude dostupná pro všechny zákazníky, kteří využívají internet společnosti UPC, a umožní připojení mobilních zařízení k Wi-Fi síti v přibližně 220 000 domácnostech s kompatibilními UPC modemy. Čtěte více