TP-Link: Martin Rak

16. 12. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: TP-Link)
Distribution Channel Sales manažerem společnosti TP-Link pro Českou republiku se s účinností od prosince 2011 stal Martin Rak.
Martin Rak, Distribution Channel Sales manažer společnosti TP-Link

Jeho hlavním úkolem bude spolupráce s distributory a poskytování podpory pro klíčové zákazníky společnosti TP-Link v ČR. Ponese zodpovědnost za rozvoj prodejních kanálů a podporu klíčových zákazníků. Cílem jeho aktivit by mělo být další zlepšení pozice značky TP-Link na českém trhu.

Martin Rak dlouhodobě pracoval na několika pozicích v rámci české pobočky Tech Data Distribution, přičemž poslední tři roky působil jako Business Unit Manager pro periferie, supplies a PC komponenty. V rámci této pozice byl zodpovědný za rozvoj a obchodní výsledky pro všechny dodavatele v této oblasti.

Volné chvíle tráví Martin nejraději se svou letos narozenou dcerou. Najde si však čas také na sportovní relaxaci třeba na in-line bruslích.

Felix Wang, který má ve společnosti TP-Link na starost dohled nad českým trhem, ke jmenování Martina Raka poznamenal: „TP-Link má na českém trhu velmi dobrou pozici u ISP providerů a e-tailu, kterou bychom chtěli dále rozvíjet a navázat na ni v průběhu příštího roku i v dalších oblastech. Martinovy dlouhodobé zkušenosti s rozvojem značek v rámci prodejních kanálů na českém trhu IT by měly podpořit splnění tohoto cíle.“