TP-Link má novou marketingovou manažerku

2. 12. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Do čela marketingového oddělení české a slovenské pobočky TP-Linku nastoupila Jana Křístková. Před příchodem do TP-Linku Jana Křístková více než pět let působila jako marketingová manažerka společnosti ALSO Group (dříve ABC Data) pro český a slovenský trh.

Ve společnosti ABC Data a později ALSO Group se Jana Křístková postupně vypracovala z funkce junior marketing specialist přes marketing specialist až na marketing manager.

V nové funkci má Jana Křístková na starosti organizaci veškerých marketingových aktivit a propagaci značky TP-Link na českém a slovenském trhu, jakož i komunikaci s médii a koordinaci celého marketingového oddělení. Ve funkci nahradila Terezu Kufnerovou, která odešla na mateřskou dovolenou.

Štítky: 

Profilová karta firmy

TP-LINK Czech s.r.o.

TP-LINK Czech s.r.o.

TP-Link je celosvětovým dodavatelem síťových produktů dostupných ve více než 100 zemích světa. Portfolio společnosti TP-Link zahrnuje bezdrátové routery a adaptéry, bezdrátové access pointy, 3G routery, ADSL modemy, adaptéry pro zapojení do domácí elektrické sítě, IP kamery, print servery, SOHO/SMB routery a SOHO/SMB switche. Technická podpora k produktům společnosti TP-Link je v provozu na e-mailu support.cz@tp-link.com. Pro technické dotazy lze využít také hotline na telefonním čísle (+420) 212 812 622 nebo live chat na našich oficiálních stránkách www.tp-link.com.

Zobrazit detail firmy