TCL Europe posiluje obchod v segmentu chytrých domácích zařízení

5. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL Europe jmenovala Ying Cai manažerkou pro produktový marketing a „Go To Market“ pro segment velkých a malých domácích spotřebičů. Ying Cai má více než osmiletou zkušenost ve vývoji produktů a marketingu u spotřební elektroniky v segmentu MDA na evropském trhu.

„Jsem ráda, že se mohu připojit ke společnosti TCL Europe a rozvíjet strategii GTM pro velké domácí spotřebiče, jako jsou chladničky, automatické pračky, a zařízení IoT, jako jsou vysavače a čističky vzduchu. TCL poskytuje služby a vyváří produkty, se kterými se snadno pracuje a které kombinují výkonné technologie a atraktivní design s cílem vytvářet vlastní chytrý ekosystém, který může být řízen pomocí vlastní aplikace TCL Home. Prioritou TCL je pomocí inteligentních zařízení vytvářet chytřejší životní styl. Cítím se být poctěna novou příležitostí,” uvedla Ying Cai.

Ying Cai, evropská kariéra a mezinárodní zkušenosti

Ying Cai začala svoji kariéru po absolvování IÉSEG School of Management u Haier Europe, kde zastávala pozici produktové manažerky spotřební elektroniky pro Evropu. Následně přešla na pozici produktové manažerky pro velké domácí spotřebiče u jmenované společnosti pro francouzský trh. Nyní nastoupila na pozici manažerky TCL Europe pro produktový marketing a GTM v segmentu MDA&SDA.

MDA a SDA jako nový klíčový segment pro TCL Europe

Přestože je TCL vnímána především jako značka televizorů, již delší dobu prodává širokou řadu velkých domácích spotřebičů po celém světě. Na evropském trhu TCL v dubnu tohoto roku představila několik modelů chladniček, automatických praček, čističek vzduchu a robotických vysavačů. Mise společnosti je umožňovat chytřejší životní styl pomocí inovativních technologií.

Štítky: 
TCL