SAS: Zdeněk Honek

15. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: SAS)
Obchodním ředitelem společnosti SAS Institute ČR byl jmenován Zdeněk Honek (35 let). SAS chce nadále upevňovat svou pozici ve finančním sektoru, proto mezi stěžejní kompetence Zdeňka Honka spadá řízení a rozvoj obchodního týmu a Business Development v tomto segmentu.
Zdeněk Honek, obchodní ředitel pro finanční trhy společnosti SAS

Zdeněk Honek přišel ze společnosti Microsoft, kde plnil mimo jiné roli Sales Managera v divizi služeb. Jako předseda představenstva a obchodní ředitel působil také ve společnosti Creditinfo Solutions, kde byl zodpovědný za oblast prodeje a marketingu, a rozvoj dceřiné společnosti na Slovensku.

Nový obchodní ředitel je jednou z klíčových osob společnosti SAS. Na trhu bankovnictví a pojišťovnictví jsou stále nevyužité rezervy, které finančním institucím mohou pomoci nejen optimalizovat náklady nebo zvýšit zisk, ale také lépe porozumět zákazníkům. Zdeněk Honek prokázal manažerské zkušenosti na předchozích pozicích, proto věřím, že v této oblasti nalezne nové příležitosti, “ řekl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

„Mým úkolem bude zejména úspěšný prodej nových řešení, která manažerům poskytují přidanou hodnotu v podobě rychlého vizuálního zpracování velkých objemů dat. Zároveň se zaměřím na posílení penetrace nástrojů, které přinášejí nemalé úspory například při odhalování pojistných podvodů a řízení rizik. V této oblasti vidíme velký prostor, jak zlepšit úspěšnost v byznyse našich stávajících i potenciálních klientů, “ uvedl Zdeněk Honek, nový obchodní ředitel společnosti SAS.

Zdeněk Honek je absolventem Dopravní Fakulty ČVUT. Mezi jeho záliby patří především sport, a to squash, tenis, box nebo turistika. Zajímá se také o literaturu faktu. Svůj volný čas věnuje především své rodině, je ženatý a má dvě děti.

Štítky: 

Podobné články

Etické využívání dat je předpokladem rozvoje umělé inteligence

20. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Trh s generativní umělou inteligencí (GAI) poroste podle odhadu společnosti SAS meziročně o 34 %. Do roku 2030 dosáhne objemu 110 miliard dolarů. Generativní umělá inteligence je označení, které se používá k popisu jakéhokoli typu umělé inteligence (AI), kterou lze použít k vytvoření textu, obrázků, videa, zvuku, kódu nebo syntetických dat. Čtěte více

Rok 2023 podle SAS: AI na míru, syntetická data a cloudová analytika

16. 12. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Globální výkyvy podnítily dynamický rozvoj inovací v oblasti analytiky a umělé inteligence (AI). V roce 2023 lze očekávat pokračování obchodní transformace řízené tržními a technologickými změnami. Obory jako blockchain, e-sporty nebo simulace přimějí i tradiční odvětví změnit svou tvář. Na druhou stranu bude mít vývoj některých technologií stále větší dopad na podniky i celou společnost. Čtěte více

SAS zjednodušuje dostupnost datových analýz, strojového učení i umělá inteligence

19. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Systém SAS Viya na Microsoft Azure poskytuje zákazníkům okamžitý přístup k nástrojům pro analýzu dat a strojové učení. Je k dispozici v mnoha jazykových verzích a zahrnuje také rozsáhlé výukové centrum. Čtěte více

České firmy se propadají ve využívání umělé inteligence

17. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS Institute)
Aktuální data Eurostatu přinesla pro českou ekonomiku další nepříjemnou zprávu. Umělá inteligence, která se stává jedním z hlavních nástrojů v rozvoji a zvyšování konkurenceschopnosti ve firemním sektoru, je u českých firem na pokraji zájmu. Podíl tuzemských společností, které tuto technologii využívají, je hluboko pod průměrem Evropské unie. Čtěte více