SAS: Zdeněk Honek

15. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: SAS)
Obchodním ředitelem společnosti SAS Institute ČR byl jmenován Zdeněk Honek (35 let). SAS chce nadále upevňovat svou pozici ve finančním sektoru, proto mezi stěžejní kompetence Zdeňka Honka spadá řízení a rozvoj obchodního týmu a Business Development v tomto segmentu.
Zdeněk Honek, obchodní ředitel pro finanční trhy společnosti SAS

Zdeněk Honek přišel ze společnosti Microsoft, kde plnil mimo jiné roli Sales Managera v divizi služeb. Jako předseda představenstva a obchodní ředitel působil také ve společnosti Creditinfo Solutions, kde byl zodpovědný za oblast prodeje a marketingu, a rozvoj dceřiné společnosti na Slovensku.

Nový obchodní ředitel je jednou z klíčových osob společnosti SAS. Na trhu bankovnictví a pojišťovnictví jsou stále nevyužité rezervy, které finančním institucím mohou pomoci nejen optimalizovat náklady nebo zvýšit zisk, ale také lépe porozumět zákazníkům. Zdeněk Honek prokázal manažerské zkušenosti na předchozích pozicích, proto věřím, že v této oblasti nalezne nové příležitosti, “ řekl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

„Mým úkolem bude zejména úspěšný prodej nových řešení, která manažerům poskytují přidanou hodnotu v podobě rychlého vizuálního zpracování velkých objemů dat. Zároveň se zaměřím na posílení penetrace nástrojů, které přinášejí nemalé úspory například při odhalování pojistných podvodů a řízení rizik. V této oblasti vidíme velký prostor, jak zlepšit úspěšnost v byznyse našich stávajících i potenciálních klientů, “ uvedl Zdeněk Honek, nový obchodní ředitel společnosti SAS.

Zdeněk Honek je absolventem Dopravní Fakulty ČVUT. Mezi jeho záliby patří především sport, a to squash, tenis, box nebo turistika. Zajímá se také o literaturu faktu. Svůj volný čas věnuje především své rodině, je ženatý a má dvě děti.

Štítky: 

Podobné články

Osm předpovědí společnosti SAS: Digitalizace je a bude klíčem

2. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Digitalizace je a bude hybatelem k řešení jakýchkoli ekonomických, zdravotních, ekologických nebo sociálních výzev. V tomto procesu není návratu. Jaké trendy tedy můžeme v roce 2021 očekávat? S čím počítat a na co se připravit? Čtěte více

Zákazníci chyby neodpouštějí

12. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS Institute)
Mezinárodní průzkum společnosti SAS na vzorku 10 tisíc zákazníků odhalil některé zajímavosti v chování při nákupu produktů a služeb během současné epidemie covid-19. Klíčová je při nárůstu digitálního nakupování zejména zákaznická zkušenost. Například třetina zákazníků (34 %) „skončí“ se svým obchodníkem hned po první negativní zkušenosti. Čtěte více

Covid-19 je historicky největším urychlovačem digitalizace

12. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Řada významných iniciativ v oblasti digitalizace neměla paradoxně na její rozvoj tak zásadní vliv, jako je letošní šíření nákazy covid-19. Jen v letošním roce do konce září přibylo 15 % nových klientů, kteří poprvé ve svém životě začali používat digitální služby nebo aplikace. Navíc 70 % těchto nových uživatelů má v úmyslu pokračovat v používání digitálních služeb i v budoucnu. Čtěte více

SAS a Microsoft hodlají udávat směr budoucnosti analytiky a umělé inteligence

19. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS)
Společnosti Microsoft a SAS uzavřely technologické a strategické partnerství, díky kterému umožní svým zákazníkům pracovat v platformě SAS v cloudu. Obě společnosti přesunou analytické produkty SAS a průmyslová řešení na Microsoft Azure jako preferovaného cloudového poskytovatele pro SAS Cloud. Čtěte více