Roman Antes řídí tým produktového marketingu v eD system

15. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Dosavadní marketingový specialista Roman Antes nyní u eD system vykonává novou pozici. Od října 2018 vede u distributora produktový marketing. Na pozici hledal distributor nástupce od léta, kdy Šimon Churý povýšil na marketingového ředitele, čímž pomyslnou židli uvolnil.

„Do interního výběrového řízení se přihlásili tři naši kolegové z oddělení marketingu. Všichni dostali stejný úkol - zpracovat případovou studii a vizi rozvoje produktového marketingu na dvanáct měsíců dopředu, a to jak v Česku, tak na Slovensku,“ uvedl Šimon Churý, ředitel marketingu. Jak doplnil, smyslem úkolu bylo, aby se všichni kandidáti zamysleli nad tím, co je čeká, co budou chtít s produktovým marketingem dělat a v čem vidí hlavní přínos.

„Roman předvedl širokospektrální zkušenost z reklamní agentury, velkou energii věci posunout, dobrou zkušenost s marketingovým rozvojem značky Lynx a mobilit a silné cítění pro potřebu propojit marketingový servis a aktivity s obchodem,“ objasnil důvody rozhodnutí Šimon Churý.

Kromě zlepšení spolupráce a komunikace mezi marketingem a dalšími odděleními, zejména nákupem a obchodem, má ale Roman Antes i jiné vize. „Chtěl bych rozšířit balíček služeb, které můžeme poskytnout vendorům i partnerům. Rád bych jim časem chtěl nabízet i media balíčky zahrnující články, komunikaci na sociálních sítích a v určitých mezích je podpořit pomocí dalších PR aktivit,“ vysvětlil své další plány nový marketingový manažer senior, který nyní vede šestičlenný tým produktového marketingu v eD.

Roman Antes (28 let) do eD system nastoupil na pozici marketingového specialisty v lednu 2018. Doposud měl na starosti produktový marketing divize mobilit (Xiaomi, Meizu, Cubot, Yi a další) a komponentů (Intel, AMD aj.) a kompletní marketingovou podporu značky Lynx.

Během jeho ani ne ročního působení v eD se u značky Lynx podílel na optimalizaci B2B a B2C kampaní, na změně designu a na navázání spolupráce s e-sportovým týmem, na kterém nyní Lynx staví B2C marketing. Krom toho stál u vstupu značky Meizu na český a slovenský trh a podílí se na rozvojových projektech, mezi které patří například tvorba videorecenzí.

Štítky: