O2: Richard Siebenstich a Jan Hruška

30. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: O2)
Komerční divizi společnosti O2 od února povede dosavadní ředitel pro marketingovou komunikaci, online a prodejní kanály Richard Siebenstich. Pod vedením Jana Hrušky pak vzniká nová divize Technology.
Richard Siebenstich, ředitel komerční divize v O2

Do Komerční divize, kterou nově vede Richard Siebenstich, spadají veškeré distribuční kanály, marketingová komunikace a online, segmentový marketing a řízení vztahů s rezidentními i firemními zákazníky. Richard Siebenstich nahradí Jindřicha Fremutha, který je od ledna generálním ředitelem O2.

Richard Siebenstich vystudoval obor Finance na Ekonomické univerzitě v Bratislavě. V letech 2003 až 2012 působil na manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola HBC. V roce 2012 nastoupil do společnosti O2 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídil všechny prodejní kanály, loni v lednu do jeho kompetence přešla také marketingová komunikace a online.

Jan Hruška, ředitel divize Technology v O2Do divize Technology, kterou řídí Jan Hruška, spadá kompletní provoz IT a sítí, technologická podpora zákazníků a nově také fixní i mobilní produktový vývoj. Jan Hruška v O2 působí od roku 2004, poslední dva roky byl marketingovým ředitelem pro fixní produkty a ICT. Předtím působil například jako ředitel pro distribuční strategii, plánování a reporting nebo jako manažer e-shopu. Před nástupem do O2 pracoval v letech 1997 - 2006 jako konzultant ve společnosti Anima Praha. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu na Univerzitě Karlově.

Štítky: 
O2