Nový manažer pro klíčové zákazníky v Nessu

16. 10. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Ness Technologies přijal do svého zákaznického centra Jana B. Krejčího (38) na novou pozici Customer Center Manager pro Českou spořitelnu, GE Money a Škodu Auto.
Jan B. Krejčí, Customer Center Manager Ness.

Jan B. Krejčí má za sebou velmi zajímavou kariérní cestu. Nejprve se věnoval hudbě a pracoval jako dirigent. V roce 2000 se však pustil do oblasti IT a prošel si pozicemi od programátora, projektového manažera, analytika, konzultanta až po IT architekta. Ve společnosti Ness pracuje od roku 2005. Poslední rok ve společnosti vedl oddělení analýzy a konzultací v technologické divizi.

Ve své nové pozici chce Jan B. Krejčí využít svých odborných znalostí a zkušeností z IT, ale také svých dirigentských dovedností, které mu jistě pomohou v rozvoji a posílení zákaznického týmu, tak aby byl spolehlivou a odborně erudovanou součásti divize Finance. Jeho cílem je upevnit činnost týmu, který bude reprezentovat jednu z hlavních předností společnosti Ness, úzký a profesionální vztah se svými klienty. Jan B. Krejčí vystudoval dirigování Pražskou konzervatoř u Maria Klemense a později absolvoval obor Aplikovaná informatika Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity.

Ve svém volném čase se Jan B. Krejčí věnuje vážné hudbě, své celoživotní vášni, ale také třeba otázkám zlepšování manažerských dovedností, zejména v oblastech vzdělávání a osobního rozvoje.