Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA

6. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Motorola)
Daniela Idi přichází ze společnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 jako ředitelka marketingu pro spotřebitelský segment v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele.

Idi si na pozici přináší bohaté zkušenosti a jejím cílem je posílit pozici společnosti Lenovo ve spotřebitelském segmentu, posílit vnímání společnosti jako prémiového výrobce a urychlit růst prodeje produktů a služeb.

Ve své funkci ve společnosti Motorola bude Daniela Idi hrát klíčovou roli při zlepšování strategické obchodní cesty společnosti, poskytování jedinečné hodnoty značky pro její zákazníky a partnery a rozvíjení obchodních ambicí společnosti Motorola. Společnost Motorola potvrzuje svou růstovou cestu v regionu EMEA, kde za obchodní rok 2024 očekává růst a s výhledem na rok 2025 chce upevnit svoji pozici na trhu na všech trzích.

Společnost Motorola je součástí skupiny Intelligent Devices Group společnosti Lenovo a zahrnuje divizi PC a chytrých zařízení a skupinu Mobile Business Group. Její portfolio produktů, řešení, softwaru a služeb sahá od osobních počítačů a chytrých telefonů až po inteligentní spolupráci a řešení rozšířené a virtuální reality.

„Jsem nadšená, že se mohu připojit k marketingovému týmu Motorola EMEA v takovém klíčovém období na cestě značky,“ řekla Daniela Idi. „Poté, co jsem během uplynulých čtyř let sledovala úspěch značky Motorola z mé pozice ve společnosti Lenovo, jsem přesvědčena, že značka je v nejsilnější pozici, aby pokračovala ve svém vzestupném růstu, a to díky hvězdné nabídce zařízení, špičkovému přístupu k inovacím a jedinečným partnerstvím, jako například s Pantone Colour Institute. Těším se, že budu moci využít své zkušenosti z technologického a lifestylového sektoru a svou vášeň pro chytré telefony a budovat tak současnou pozici společnosti Motorola jako lídra v tomto odvětví.”

Daniela Idi dříve působila v nadnárodních společnostech v segmentu módy a luxusu (LVMH Group, Coty, Luxottica Group), následně i v technologickém sektoru, kde od roku 2016 pracovala na vývoji strategických marketingových přístupů v kategoriích PC a chytrých telefonů.

Štítky: 

Profilová karta firmy

Lenovo

Lenovo

Lenovo, společnost s obratem 34 miliard USD, je největší výrobce počítačů na světě a lídr v PC Plus éře, který poskytuje uživatelům ve více než 160 zemích špičkové produkty a služby postavené na moderních technologiích. Lenovo patří celosvětově k lídrům v oboru, a to díky zaměření na výzkum, vývoj, inovace a kvalitu. Uživatelům nabízí kvalitní služby a produkty s bezpečnostními nástroji a uživatelsky přívětivými technologiemi. Vedle etablované řady business notebooků ThinkPad rozšířilo Lenovo své portfolio také o řadu IdeaPad, určenou převážně domácím uživatelům.

Zobrazit detail firmy