Motorola jmenovala Danielu Idi marketingovou ředitelkou pro region EMEA
Idi si na pozici přináší bohaté zkušenosti a jejím cílem je posílit pozici společnosti Lenovo ve spotřebitelském segmentu, posílit vnímání společnosti jako prémiového výrobce a urychlit růst prodeje produktů a služeb.
Ve své funkci ve společnosti Motorola bude Daniela Idi hrát klíčovou roli při zlepšování strategické obchodní cesty společnosti, poskytování jedinečné hodnoty značky pro její zákazníky a partnery a rozvíjení obchodních ambicí společnosti Motorola. Společnost Motorola potvrzuje svou růstovou cestu v regionu EMEA, kde za obchodní rok 2024 očekává růst a s výhledem na rok 2025 chce upevnit svoji pozici na trhu na všech trzích.
Společnost Motorola je součástí skupiny Intelligent Devices Group společnosti Lenovo a zahrnuje divizi PC a chytrých zařízení a skupinu Mobile Business Group. Její portfolio produktů, řešení, softwaru a služeb sahá od osobních počítačů a chytrých telefonů až po inteligentní spolupráci a řešení rozšířené a virtuální reality.
„Jsem nadšená, že se mohu připojit k marketingovému týmu Motorola EMEA v takovém klíčovém období na cestě značky,“ řekla Daniela Idi. „Poté, co jsem během uplynulých čtyř let sledovala úspěch značky Motorola z mé pozice ve společnosti Lenovo, jsem přesvědčena, že značka je v nejsilnější pozici, aby pokračovala ve svém vzestupném růstu, a to díky hvězdné nabídce zařízení, špičkovému přístupu k inovacím a jedinečným partnerstvím, jako například s Pantone Colour Institute. Těším se, že budu moci využít své zkušenosti z technologického a lifestylového sektoru a svou vášeň pro chytré telefony a budovat tak současnou pozici společnosti Motorola jako lídra v tomto odvětví.”
Daniela Idi dříve působila v nadnárodních společnostech v segmentu módy a luxusu (LVMH Group, Coty, Luxottica Group), následně i v technologickém sektoru, kde od roku 2016 pracovala na vývoji strategických marketingových přístupů v kategoriích PC a chytrých telefonů.