MobilKom sloučil obchod a maketing

4. 1. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
MobilKom od ledna 2010 upravuje strukturu prodejních kanálů. V této souvislosti dochází ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková, dříve zodpovědná za marketing a PR.
Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKom.

„Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny,“ říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu. „Přestáváme proto masivně využívat externí call centra a door to door prodejce, zavíráme i čtyři značkové prodejny. Naopak se více zaměříme na prodeje prostřednictvím velko- i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu. Všechny tyto kanály již U:fon využívá a jsou mnohem efektivnější,“ doplňuje Studničková.