Miroslav Čížek v divizi financí Ness Technologies

16. 6. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
I přes nelehkou situaci finančního sektoru lze nadále inovovat a zlepšovat efektivitu procesů. Ness k tomu svým zákazníkům výrazně napomáhá. Důležitou součástí pomoci je i vynikající a bezchybná podpora dodavatele při zavádění změn.
Miroslav Čížek, divize financí Ness Technologies.

I proto do společnosti Ness nově nastoupil Miroslav Čížek (32) na pozici manažera zákaznického týmu (Customer Center Manager). Miroslav Čížek přišel ze společnosti Unicorn a je zodpovědný za vedení jednotky zákaznického týmu v Praze, řízení i rozvoj obchodních a realizačních aktivit vůči svěřené skupině zákazníků. Mezi ně patří například Česká spořitelna, GE Money či Škoda Auto. Cílem je posílit obchodní aktivity, dosáhnout spokojenosti svěřených zákazníků, požadovaných ekonomických ukazatelů a spokojenosti zaměstnanců pracujících pro zákaznický tým.