Microsoft: Pavel Zentrich

11. 10. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Microsoft)
Společnost Microsoft od září otevřela novou pozici ředitele spotřebitelského segmentu. S platností od 26. září 2011 byl do této pozice jmenován Pavel Zentrich, který je zodpovědný zejména za rozvoj a prohlubování obchodních vztahů s koncovými zákazníky společnosti Microsoft.
Pavel Zentrich, ředitel spotřebitelského segmentu společnosti Microsoft

Velmi si vážím příležitosti pracovat pro tak významnou společnost, jakou je Microsoft a věřím, že zde zúročím všechny své dosavadní pracovní zkušenosti. Mým cílem je společně se svými kolegy pracovat jako silný tým, navázat na komunikaci se stávajími zákazníky a kontinuálně jim představovat chytrá řešení, která pro ně Microsoft připravuje. Samozřejmě, že budeme aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti, které povedou k úspěchům celé firmy,“ řekl Pavel Zentrich.

Pavel Zentrich do Microsoftu přišel ze společnosti Dell. Zde strávil poslední tři roky, nejprve na pozici generálního ředitele, později jako regionální ředitel divize pro koncové spotřebitele. Pavel Zentrich rovněž působil ve společnostech Sony a Sony Ericson, kde zastával seniorní pozice na lokální, ale i regionální úrovni. Pracovní zkušenosti získával v Holandsku, Německu, Řecku, Itálii a Rusku.

Pavel vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor obchod a marketing. Hovoří anglicky, rusky, italsky a německy. Mezi jeho koníčky patří četba, poslech rockové hudby a cestování. Především se ale věnuje rodině a svým třem dětem.