Microsoft: Martin Tolar a Alois Balíček

29. 9. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: )
Microsoft jmenoval do vedoucích pozic dva nové manažery. Martin Tolar byl jmenován novým obchodním ředitelem pro malé a střední firmy a Alois Balíček manažerem marketingu.
Alois Balíček manažerem marketingu (vlevo) a Martin Tolar obchodní ředitel.

Martin Tolar – obchodní ředitel pro malé a střední firmy

Pozici ředitele obchodní divize pro malé a střední firmy od 1. září 2010 zastává Martin Tolar.  Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu malých a středních firem v České republice.

Martin Tolar se věnuje obchodu a marketingu již 13 let. Před svým příchodem do Microsoftu pracoval na pozici country manažera ve společnosti Tech Data Distribution. Další manažerské zkušenosti získal na pozicích ředitele Futurelab Holding nebo manažera rozvoje obchodu ve společnostech Johnson & Johnson nebo Pfizer.

Martin Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy. Ve svém volném čase se věnuje mnoha sportovním aktivitám, zejména lyžování, snowboardingu, hokeji, plachtění a tenisu.

Alois Balíček – manažer marketingu

S účinností od 15. září 2010 vykonává pozici manažera marketingu společnosti Microsoft Alois Balíček. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení všech marketingových aktivit české pobočky. 

Alois Balíček působí v Microsoftu 3 roky, doposud zastával pozici manažera marketingové komunikace. V oblasti marketingu pracuje již 14 let, své bohaté zkušenosti nasbíral jako account director v mezinárodních reklamních agenturách DDB Worldwide a Publicis Group. Před nástupem do Microsoftu zastával pozici senior konzultanta ve společnosti Comtech Group.

Alois Balíček je ženatý. V současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu. Ve svém volném čase běhá, zajímá se o historii reklamy a film.