Marketing společnosti Safetica vede Sameh Jarour

7. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Safetica Technologies)
Ředitelem marketingového oddělení firmy Safetica se stal Sameh Jarour, který se ze své funkce zaměří na inovace a posílení pozice společnosti v oblasti datové bezpečnosti. Mezi jeho priority bude patřit oslovení nových zákazníků s SaaS verzí bezpečnostního produktu Safetica NXT.

Jako Chief Marketing Officer se bude Jarour starat především o vedení týmu, nastavování strategie a její uskutečnění v oblasti marketingu a reklamy, CRM, sociálních médií a digitálních platforem celkově. Kromě propagace vlajkové lodi společnosti, on-premise DLP softwaru Safetica ONE, čeká Jaroura také úkol rozšířit povědomí a oslovit nové uživatele se SaaSovým produktem Safetica NXT. Ten společnost spustila v minulém roce a jeho cílem je postupně přenést funkce klasického bezpečnostního softwaru do cloudu.

„V Safetice jsou lidé, které práce baví a kteří se společně drží firemní vize vytvořit globálního lídra v ochraně firemních dat. Mám ohromnou radost, že jsem se stal součástí sebevědomého týmu, který má jasný směr. Samozřejmě to bude výzva, i kvůli tomu, že se Safetica jako jedna z prvních kyberbezpečnostních firem odhodlala vykročit i do cloudu, kde je potřeba teprve cestu prošlapat. Ale je to výzva, na kterou se opravdu těším,“ uvedl Sameh Jarour.

Deset let zkušeností v oblasti digitálního marketingu

Sameh Jarour si s sebou přináší bohaté zkušenosti nejen v oblasti marketingu. Před platformou Kiwi, kde se podílel na digitálním marketingu, působil ve firmách Fairmont Hotels & Resorts nebo v logistické společnosti Aramex v Jordánsku, kde se jako produktový marketér věnoval SaaS e-commerce platformě v regionu EMEA a dalším B2B platformám po celém světě. Jeho zahraniční zkušenosti doplňuje také vysokoškolské studium v Kanadě.

Sameh má bohaté zkušenosti s vytvářením marketingových strategií a managementem. Zároveň jsme však cítili, že jeho hodnoty souzní s naším týmem. Safetica si na osobních vztazích dává záležet, díky tomu daleko jednodušeji zvládáme všechny technologické i obchodní výzvy. Bylo proto důležité, aby nový CMO dokázal do týmu zapadnout. U Sameha vidíme, že je to ten správný člověk, který posune náš marketing a zvláště rozšiřování SaaSové Safetica NXT na novou úroveň,“ dodal CEO společnosti Richard Brulík.

Štítky: 
Safetica Technologies