LG: Edita Mrkousová a Pavel Kolář

27. 1. 2011. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: LG)
Společnost LG Electronics CZ má od ledna 2011 nové manažery v marketingu a obchodu. Funkci head of corporate marketing obsadila Edita Mrkousová, která v LG Electronics CZ zastávala již od roku 2009 pozici global culture a innovation manager. Od 4. ledna nastoupil do LG rovněž Pavel Kolář a to na pozici obchodní ředitel divize spotřební elektroniky (home entertainment a home appliance).
Edita Mrkousová (head of corporate marketing) a Pavel Kolář (obchodní ředitel divize spotřební elektroniky)

Edita Mrkousová

Do kompetencí Edity Mrkousové budou spadat strategické vedení značky, ATL, BTL , online, public relations, interní komunikace, sponzoring a in-Store marketing. Edita Mrkousová má zkušenosti například z Oskaru/Vodafonu, kde měla na starosti strategii a rozvoj značky, marketingové a sponzoringové činnosti či interní komunikaci.

Vystudovala Karlovu univerzitu v Praze a University of California v Berkeley. Je vdaná, má dva syny (13 a 8 let) a mezi její záliby patří rodina a přátelé, humor, sport (windsurfing, kolečkové brusle, lyžování), design a pohoda u dobré kávy nebo v lese.

Pavel Kolář

Pavel Kolář má dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu a prodeje. V letech 2009 až 2010 zastával pozici general manager slovenské pobočky Hyundai Motor Czech a před tím působil 13 let v Sony Czech na různých marketingových a obchodních pozicích, včetně regionálních pro střední a jihovýchodní Evropu. V LG je zodpovědný za veškeré obchodní aktivity obou produktových divizí.

Pavel Kolář vystudoval ekonomickou fakultu na Západočeské Univerzitě v Plzni, je ženatý, má syna (7 let) a dceru (3 roky). Volný čas věnuje rodině a sportu (lyžování, horské kolo a motoristický sport).