Personálie

Lenovo: Matej Hušták

Marketingový tým společnosti Lenovo posílil Matej Hušták. Na pozici senior marketing specialist má na starosti segment malých a středních firem (SMB).

František Doupal
Zdroj: Lenovo
Lenovo: Matej Hušták

Matej Hušták je zodpovědný za plánování a průběh marketingových aktivit v segmentu SMB. Věnuje se především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti má také organizaci B2B a B2C akcí.

Před nástupem do společnosti Lenovo působil ve firmě Samlerhuset Group  BV, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky v České republice a na Slovensku. Ve své funkci vedl marketingový tým a zajišťoval plánování akvizičních a retenčních marketingových aktivit včetně přípravy rozpočtu. Předtím pracoval v agentuře Mindshare Praha na pozici senior executive v oddělení Client Leadership.

Matej vystudoval obor Business Administration na univerzitě City University of Seattle. K jeho zálibám patří zejména hudba, lyžování a fotbal. Volný čas nejraději tráví s rodinou.