Huawei: Soňa Uhrová
Marketingové oddělení divize terminálů společnosti Huawei se rozrostl. Na pozici marketingové specialistky nastoupila Soňa Uhrová, která bude zodpovídá za PR a marketingové aktivity a uvedení nových produktů na český trh pod značkou Huawei.
- 4. 10. 2011
- 0 min
Soňa Uhrová přišla do Huawei ze společnosti Dun & Bradstreet, kde vykonávala funkci marketingové manažerky pro Českou republiku a Slovensko.
Předtím pracovala v oblasti consumer segmentu a telekomunikací, dlouhodobě se starala o klienty Nokia, Sony, Epson, Hewlett-Packard či T-Mobile.
„Soňa získala na svých předchozích pozicích bohaté zkušenosti v marketingové komunikaci a public relations. V Huawei bude jejím hlavním úkolem zvýšit povědomí o značce a našich produktech, komunikace s distributory a mobilními operátory, v neposlední řadě navýšení podílu produktů Huawei na českém trhu,“ uvedl Petr Matalík, Country Manager divize terminálů.
Soňa Uhrová je absolventkou Univerzity Palackého v Olomouci, plynule hovoří anglicky a německy, ve volném čase ráda cestuje a dlouhodobě se věnuje výtvarnému umění.