Effectix.com: Jan Lovasz a Miroslav Kaška

10. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Effectix.com)
Společnost Effectix.com jmenovala Jana Lovasze (28 let) regionálním ředitelem pro Prahu, Střední a Západní Čechy v segmentu SME a Miroslava Kašku (34 let) konzultantem pro sociální média.
Vlevo Jan Lovasz a Mirosla Kaška

Jan Lovasz se v internetové reklamě pohybuje již od roku 2006, kdy svou kariéru zahájil na pozici obchodního zástupce. Před svým příchodem do společnosti Effectix.com působil na pozici senior area sales manager ve společnosti Centrum Holdings, kde měl na starosti externí partnery. V nové pozici regionálního ředitele pro Prahu, Střední a Západní Čechy v segmentu SME se soustředí na rozvíjení obchodních sítě a vztahů v daných regionech. „Jsem rád, že mohu využít své zkušenosti a podílet se na budování obchodní sítě v těchto oblastech. Mám rád výzvy a díky kvalitě produktů, které Effectix.com nabízí, věřím, že podaří naplnit očekávané cíle,“ řekl Jan Lovasz.

Nově na pozici social media consultant nastoupil Miroslav Kaška, který do Effectixu přišel ze společnosti Proximity Prague, kde působil jako digital strategic planner. Během své kariéry pracoval v několika firmách, kde se zabýval především online marketingem. V Effectixu má na starosti sociální média, především pak jejich využití při marketingu. „V oblasti sociálních médií je prvořadým cílem poskytnout klientovi nejen maximální užitek a přinést měřitelné výsledky, jako jsou například počet fanoušků, lajků, sdílení, followerů, zhlédnutí apod., ale i návratnost investic v podobě konverze či přímo objednávek služeb či produktů,“ popsal své poslání Miroslav Kaška.