eD‘ system Czech: Gabriela Havránková

29. 11. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: eD‘ system Czech)
Do společnosti eD‘ system Czech nastoupila v listopadu Gabriela Havránková, vedoucí marketingového oddělení. Zodpovědná bude za rozvoj partnerského kanálu a s tím také souvisejících B2B a B2C řešení.
Gabriela Havránková, vedoucí marketingového oddělení eD‘ system Czech

Gabriela Havránková pracovala několik let ve společnosti DHL, nejprve jako marketingový specialista, poté na pozici Brand Communication Specialist, kde k jejím největším úspěchům patří vývoj a implementace personalizovaného internetového B2B rozhraní, či věrnostní programy pro zákazníky.

Před tím působila několik let ve společnosti Danzas jako referent pro firemní komunikaci, či jako vedoucí marketingu v e-tailové IT firmě. Externě spolupracovala s mezinárodní sportovní asociací MSKA-CZ a jinými subjekty jak v segmentu B2B tak B2C.

„Do společnosti eD‘ system Czech přicházím se zkušenostmi a s nadhledem, které chci uplatnit ve snaze přiblížení společnosti k zákazníkům a efektivnějšího uspokojení jejich potřeb. Je to pro mě velká výzva. Již v tuto chvíli se náš tým soustřeďuje na optimalizaci marketingových nástrojů, připravujeme nové komunikační modely a aktivity, které směřují k naplnění hlavního cíle společnosti – spokojený zákazník,“ řekla Gabriela Havránková.