eBrána: Milan Doruf

2. 8. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Novým ředitelem Obchodní divize společnosti eBRÁNA byl od července 2010 jmenován Ing. Milan Doruf. Cílem této personální změny je nejen během dvou let zdvojnásobit obrat a počet poboček této pardubické společnosti, která je již více než 10 let jedním z největších dodavatelů na tvorbu webových stránek, e-shopů, internetového marketingu či tolik potřebného vylepšení firemního designu pro malé a střední podniky na území ČR, ale i praktikovat novinku ve výchově nových Account Managerů.
Milan Doruf - ředitel Obchodní divize společnosti eBRÁNA

Milan Doruf převzal uvedenou pozici od Ing. Jiřího Janků - výkonného ředitele společnosti eBRÁNA, který řídil obchodní aktivity společnosti od jejího založení. Nový obchodní ředitel povede tým přibližně patnácti Account Managerů a Key Account Managerů napříč všemi pobočkami v rámci ČR - v Praze, Olomouci, Liberci, Ostravě a Karlových Varech včetně centrály v Pardubicích.  

Dobrá obchodní politika firmy netkví jen v získávání nových klientů, ale především v dlouhodobé péči o ty stávající. Právě na výchovu Account Managerů se zaměří nově vznikající oddělení Sales Camp. „Naším záměrem je dát šanci především absolventům a vychovat z nich dobré Account Managery. Pro ně i pro další nově příchozí je připraven v rámci Sales Campu intenzívní tréninkový program, který potrvá šest měsíců a jeho úspěšní účastníci jsou poté připraveni nastoupit do praxe v naší Obchodní divizi," shrnuje Milan Doruf představy o fungování oddělení, které vycházejí z jeho osobní zkušenosti. Do firmy nastoupil jako student Ekonomicko-správní fakulty pardubické univerzity v roce 2003 a vytrvalá systematická práce a znalost prostředí společnosti jej nyní vynesly až na pozici obchodního ředitele.  

Společnost eBRÁNA se zaměřuje především na malé a střední podniky, přičemž přibližně se třiceti webovými prezentacemi měsíčně je lídrem na trhu. Nezůstává však pouze u webových prezentací, v její nabídce jsou i B2C a B2B řešení a dále specializovaný software pro realitní kanceláře a internetový marketing, který představuje asi 30 % obratu společnosti. V současné době proniká i do perspektivního odvětví chemického průmyslu, kde připravuje řešení pro společnost Bochemie - SAVO a ze skupiny Agrofert pro společnost DEZA. Mezi nejvýznamnější klienty společnosti se řadí ETA, ČD Cargo, Hipp, Česká pošta nebo Linde.