Check Point Software Technologies s šéfem marketingu

23. 11. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Check Point Software Technologies oznámil nástup marketingového manažera Davida Řeháčka, zodpovědného za marketingové aktivity společnosti ve východní Evropě. Jeho primárním cílem je posílit komunikaci na oživujícím se trhu bezpečnostních řešení.
David Řeháček, marketingový manažer Check Point Software Technologies.

David Řeháček přichází do společnosti Check Point ze společnosti zaměřené na softwarové projekty, kde se podílel na komunikaci mezi pobočkami v regionu a zároveň připravoval a realizoval komunikační strategie pro lokální klíčové zákazníky. V předchozím působišti u jednoho z nejvýznamnějších vydavatelů ICT titulů zastával role editora, posléze šéfredaktora a marketingového manažera webových projektů. Stál u zrodu uživatelského portálu pro komunikaci a spolupráci CAx profesionálů, doposud vydal čtyři knihy a publikoval stovky článků z oblasti informačních technologií.

„Podle posledních prognóz se ekonomická situace začíná stabilizovat, snažíme se proto prostřednictvím našich marketingových aktivit na jednotlivých trzích podpořit své partnery ve stávajících i nových projektech,“ říká David Řeháček, nově jmenovaný Field Marketing Manager Eastern Europe ze společnosti Check Point Software Technologies. „Nyní dokončujeme plány pro Českou republiku, Polsko, Rusko, Maďarsko, Slovensko, Adriatic i ostatní zbývající země regionu východní Evropy, kde jsme připraveni okamžitě reflektovat pozitivní změnu na trhu,“ dodává D. Řeháček.

„Nabídku pracovat pro společnost Check Point Software Technologies jsem bral jako další velkou výzvu,“ osvětluje motivy svého nástupu D. Řeháček a pokračuje: „Bezpečnostní technologie představují oblast s obrovským potenciálem a jejich další rozmach v následujících letech bude nabírat stále větší obrátky. Společnost Check Point patří v tomto oboru k naprosté špičce, což byl další z důvodů mého rozhodnutí.“

Mezi své koníčky řadí David Řeháček studium cizích jazyků, aktivní sport jakéhokoli druhu a zájem o historické vozy české výroby z předválečného období.