AVG Technologies: John Giamatteo

4. 11. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: AVG)
Provozním ředitelem AVG se stal John Giamatteo, který je odpovědný výkonnému řediteli JR Smithovi. Pan Giamatteo dohlíži na celosvětovou organizaci společnosti a její operace.
John Giamatteo, provozní ředitel v AVG Technologies

„Jsme nadšeni, že můžeme uvítat Johna v týmu AVG. Přináší do AVG spoustu znalostí a zkušeností v době, kdy inovujeme náš byznys model a vytváříme špičkové produkty,“ řekl JR Smith, výkonný ředitel AVG. „Johnova úspěšná kariéra v budování a vedení procesů světové třídy a globálních týmů bude zásadní, protože rozšiřujeme naši společnost zabývající se ochranou milionů uživatelů po celém světě a také malých firem před stále inteligentnějšími mobilními a internetovými bezpečnostními riziky“.

Pan Giamatteo je znalcem světových technologií, který k nám přináší více než 23 let zkušeností z oblasti financí, operací a strategického řízení ve veřejných společnostech a ve vedení multimiliardových obchodů. Pan Giamatteo byl naposledy provozním ředitelem v Solera Holdings. Před Solerou byl od června 2005 do dubna 2010 na různých vedoucích manažerských pozicích, včetně pozice provozního ředitele, v RealNetworks, společnosti, která poskytuje služby v oblasti digitální zábavy.

Tato společnost zavedla tzv. streamování médií, také neustále vyvíjí inovativní aplikace a služby pro digitální média. Od ledna 1988 do června 2005 pracoval pan Giamatteo v Nortel Networks Ltd. na různých manažerských pozicích včetně funkce prezidenta/CEO asijsko-pacifické divize Nortel od ledna 2003. Byl zodpovědný za celý P&L management této divize a za obchody Nortelu v Asii a Tichomoří. Pan Giamatteo má bakalářský titul z účetnictví a MBA ze St. John‘s University.

„Jsem nadšen, že se mohu připojit k JRovi a AVG rodině. AVG technologie se dotýkají každého aspektu našich životů, a to je právě důvodem, proč se její produkty stávají stále důležitějšími,“ řekl John Gaimatteo. „Těším se, že budu moci poskytnout cenný strategický pohled na věc a operační vedení, obzvláště když firma pokračuje ve vytváření závazků poskytování výborných produktů, což zvýší její podíl na trhu a její hodnotu u uživatelů a obchodních partnerů.”