Autodesk s novým marketingovým manažerem

4. 11. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Novou posilou týmu Autodesku ve společnosti Tech Data Distribution se stal Petr Chaloupka. Nastupuje na pozici marketingového manažera pro produkty Autodesk.
Petr Chaloupka, marketingový manažer pro Autodesk.

Petr Chaloupka do Tech Data přichází ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí.

Petrovi Chaloupkovi je 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM.

Právě tyto zkušenosti hodlá zužitkovat i v Tech Data, která je výhradním distributorem produktů a řešení Autodesk v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.