Personálie

Autodesk s novým marketingovým manažerem

Novou posilou týmu Autodesku ve společnosti Tech Data Distribution se stal Petr Chaloupka. Nastupuje na pozici marketingového manažera pro produkty Autodesk.

Milan Loucký

  • 4. 11. 2009
  • 0 min
Autodesk s novým marketingovým manažerem

Petr Chaloupka do Tech Data přichází ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí.

Petrovi Chaloupkovi je 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM.

Právě tyto zkušenosti hodlá zužitkovat i v Tech Data, která je výhradním distributorem produktů a řešení Autodesk v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.