Aquasoft posiluje marketing

13. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Aquasoft, přední firma v oblasti vývoje a dodávek informačních systémů, rozšiřuje své marketingové aktivity. Místo specialistky pro externí a interní komunikaci obsadila Lenka Knoflíčková.
Lenka Knoflíčková, posila marketingu Aquasoft.

Lenka Knoflíčková je od začátku srpna zodpovědná za veškeré marketingové aktivity společnosti. Jako specialistka pro komunikaci se bude podílet na zviditelnění značky Aquasoft, a také na budování a posilování vztahů se zákazníky a s obchodními partnery. Mezi ně patří středně velké a velké organizace působící jak ve státní správě, tak i v podnikové sféře. Knoflíčková se chce zaměřit hlavně na individuální přístup ke klientům, který je pro Aquasoft klíčový.

Knoflíčková do Aquasoftu přešla ze společnosti ČD – Telematika, kde pracovala jako Marketingová specialistka. Zde měla na starosti event marketing, interní a externí komunikaci. V minulosti se také zabývala PR, organizací benefičních akcí a komunikací s médii.

Lenka Knoflíčková vystudovala UK, Fakultu humanitních studií se zaměřením na Občanský sektor. Ve volném čase se ráda věnuje horské turistice, cyklistice, běhání, tenisu a cestování.