Od výrobců a distributorů

Westcon Convergence přináší Jabra BIZ 2300 – lepší konverzace pro kontaktní centra

Call centra jsou jedním z nejdůležitějších kontaktních bodů každé firemní značky. S náhlavní soupravou Jabra BIZ 2300 máte možnost poskytnout zákazníkovi nástroj, který bude znít stejně čistě jako jejich firemní značka.

Westcon-Comstor

  • 7. 1. 2014
  • 0 min
Westcon Convergence přináší Jabra BIZ 2300 – lepší konverzace pro kontaktní centra LEPŠÍ KONVERZACE PRO KONTAKTNÍ CENTRA • OPERÁTOŘI CALL CENTER BUDOU ZNÍT JAKO SKUTEČNÍ REPREZENTANTI ZNAČKY Náhlavní souprava Jabra BIZ 2300 zajistí, že se každý hovor stane pro zákazníka excelentní zkušeností. Jabra BIZ 2300 disponuje reproduktory s širokopásmovou frekvenční charakteristikou HD Voice a prvotřídním systémem potlačení hluku. • ZPŘÍJEMNĚTE OPERÁTORŮM CALL CENTER PRÁCI Náhlavní souprava Jabra BIZ 2300 se vyznačuje lehkou a odolnou konstrukcí s nevtíravým skandinávským designem. • NÁHLAVNÍ SOUPRAVA NAVRŽENÁ TAK, ABY NĚCO VYDRŽELA Při návrhu náhlavní soupravy Jabra BIZ 2300 jsme měli na zřeteli provozní náklady. Kromě raménka mikrofonu, které je otočné o 360˚ a odolné vůči zlomení, je souprava Jabra BIZ 2300 s to vydržet hrubší zacházení, které je v call centrech běžné. Pro více informací navštivte stránky www.jabra.cz/biz2300.

Obrazová galerie