Řízení IT pomocí platformy PyraCloud
Digitální automatizovaná platforma PyraCloud je sofistikovaný nástroj zastřešující nákup, správu, monitoring a optimalizaci hodnot softwarových a cloudových aktiv organizací všech velikostí. Díky ní máte k dispozici neustálý přehled o kompletním nákupním procesu od centralizovaného globálního ceníku, přes objednávkový a schvalovací proces až po samotné zakoupení a zavedení softwaru či služby do prostředí společnosti.
- 10. 2. 2017
- 2 min
Také ale můžete provádět následnou správu smluv, softwarového portfolia či kompletní monitoring cloudových služeb. PyraCloud díky svým variabilním možnostem zvyšuje transparentnost a podporuje vaši organizaci v chytřejším řízení a investování do technologií.
Platforma PyraCloud nyní obsahuje:
1. Globální katalog softwaru a služeb s aktuálními ceníky
- Více než 9 000 vydavatelů
- Globální přehled všech nabídek vydavatelů a aktuálních promo akcí vydavatelů
- Zobrazení lokální měny a daní pro efektivní rozhodování
2. Proces nákupu
- Centralizovaný přehled a proces pro nabídky a objednávky
- Nastavitelné schvalovací workflows pro jednotlivé osoby/oddělení/země
- Nastavitelná výše budgetu pro konkrétní produkty pro jednotlivé osoby/oddělení/země
- Definované standardní softwarové balíčky pro usnadnění objednávacího procesu
3. Fakturace a účtování
- Centralizovaný přehled všech faktur/možnost propojení s ERP
- Alokování a reportování faktur dle obchodních jednotek
- Možnost rozúčtování na jednotlivá oddělení
4. Přehled o cloudu
- Efektivní rozhodování o nákupu cloudových zdrojů (Decision Calculator)
- Nákup, monitorování a sledování cloudových zdrojů
- Detailní upozorňovací mechanismus na blížící se vyčerpání prostředků
- Možnost detailního pohledu spotřeby dle uživatelele, oddělení či produktu
- Cesta k eliminaci „stínového IT“
5. Řízení a správa smluv a softwarových aktiv
- Řízení rizik smluv a závazků
- Posouzení rizika spotřeby
- Možnost nahrání smluv od jiných dodavatelů (HW, Telco, SW apod.)
- Upozorňovací mechanismus na blížící se vypršení smluv
- EULA databáze (více než 3 000 licenčních ujednání)
- Licenční klíče ke všemu vlastněnému software
- Centrální úložiště softwaru pro instalaci (více než 5 PB instalací)
- Možnost propojení s auditovacím nástrojem
- Reportovací nástroj pro zasílání pravidelných výstupů
PyraCloud tedy umožnuje mít detailní přehled o cloudových nákupech a aktuálních zdrojích využívaných od předních světových cloudových poskytovatelů. Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services a mnoha další z něj činí nejkomplexnější, plně on-line a na cloud zaměřenou platformu pro správu portfolia. Správa, měření a řízení spotřeby společně s prediktivní analýzou slouží pro optimalizaci investic a lepší rozhodování o rozpočtování a plánování výdajů na on-premise i cloudový software. Zároveň tak poskytuje schopnost detailně rozklíčovat spotřebu a tím případnou možnost rozdělit náklady napříč odděleními.
Nově implementovaná služba “Decision Calculator” napomáhá s rozhodováním při pořizování nových cloudových služeb a zdrojů, při přenosu pracovních úloh z on-premise prostředí do cloudu. Jednoduché zadání konfigurace potřeby a následné doporučení možných způsobů řešení usnadňují složité vyhledávání vhodných řešení.
PyraCloud je zkrátka jedinečný nástroj pro společnosti, jak mohou kontrolovat veškeré dění v oblasti IT a mít tak detailní přehled a možnost stále optimalizovat své výdaje na základě aktuálních potřeb. Plná verze platformy druhé generace bude spuštěna v prvním kvartále roku 2017. V tuto chvíli pro vás máme k dispozici 30denní zkušební verzi.
Chcete vyzkoušet platformu PyraCloud? Kontaktujte SoftwareONE!