Od výrobců a distributorů

MSP model a proč má dnes smysl, 2. část: Shoda zájmů klienta a firmy na udržování provozuschopnosti

Tento článek je druhou částí čtyřdílné série. Doporučujeme přečíst si první článek, pokud jste tak již neučinili. V brzké době vyjdou také další články věnované modelu poskytování služeb MSP.


  • 10. 12. 2013
  • 0 min
MSP model a proč má dnes smysl, 2. část: Shoda zájmů klienta a firmy na udržování provozuschopnosti Klienti potřebují být v provozu, aby mohli vytvářet zisk. Poskytovatelé musí být vytíženi, aby mohli vydělávat peníze. Když se shodují zájmy klientů a poskytovatelů na udržování provozuschopnosti, je to jednoduché, každý získává. Plný text článku najdete na www.zalohovani.net/msp-model-a-proc-ma-dnes-smysl-2-cast-shoda-zajmu-klienta-a-firmy-na-udrzovani-provozuschopnosti/