Od výrobců a distributorů

Kobe rozšířilo nabídku servisních balíčků pro Synology NAS

Kobe rozšiřuje nabídku servisních služeb o balíček prioritního servisu, který je cenově dostupný a zajistí běžným uživatelům garanci rychlého zprovoznění datového úložiště v případě selhání systému.

Kobe

  • 19. 2. 2015
  • 1 min
Kobe rozšířilo nabídku servisních balíčků pro Synology NAS Aktuálně dostupné balíčky pro Synology NAS servery garantované distributorem Kobe: Prodloužení záruky o 1 rok / 2 roky - dostupný pro modely se zárukou dva a tři roky - za příplatek 12 %, resp. 20 % z ceny produktu - prodej pouze okamžitě s produktem. Během prodloužené záruky se řeší případné reklamace opravou, ev. výměnou za stejný, nebo lepší model. Prioritní servis (servisní středisko Praha) Zajištění maximální podpory a jistoty za dostupnou cenu pro každého. - dostupný za příplatek dle modelové řady (aktuálně pro 1/2-diskové modely a 4-diskové modely) - prioritní technická podpora (telefon, mail) - zrychlený servisní cyklus - v případě potřeby zapůjčení serveru podobné řady po dobu opravy - lze koupit maximálně po dobu záruky poskytované výrobcem Expresní NBD servis (servisní středisko Praha) Zajištění maximální dostupnosti služby pro vybrané modely. - dostupný za příplatek pro DS1515+ a DS1815+ (další modely projektově na vyžádání) - prioritní technická podpora (telefon, mail), pomoc při migraci dat - standardně servis na počkání (oprava, nebo výměna kusu) - lze koupit maximálně po dobu záruky poskytované výrobcem Následující služba je garantována výrobcem: Synology Replacement Service (SRS) (servisní středisko UK) Zajištění prémiové služby pro XS/XS+ modely a expanzní jednotky po celou dobu 5-leté záruky - dostupný bez příplatku pro RS10613xs+, RS3614xs+, RS3614xs, RS3614RPxs a expanzní jednotky RX1213sas, RX1214, RX1214RP - přímá podpora výrobce s možností zaslání náhradních jednotek následující pracovní den (zdarma)