Od výrobců a distributorů

Kampaň Nikonu inspiruje fotografy

Společnost Nikon začátkem listopadu oznámila spuštění velké integrované marketingové kampaně JSEM NOVÝ POHLED, která má inspirovat fotografy k prozkoumání světa fotografie prostřednictvím vlastního individuálního pohledu.

Nikon

  • 19. 11. 2014
  • 2 min
Kampaň Nikonu inspiruje fotografy Společnost Nikon chápe, že fotografové se snaží odlišit prostřednictvím vlastních zachycených obrazů, a proto je chce inspirovat na všech úrovních a umožňovat jim dosažení svých ambicí a rozvíjení schopností pomocí oslovených fotografů. První fáze kampaně bude zahájena v celé Evropě 3. listopadu 2014 televizní reklamou, ve které účinkuje Clark Little, fotograf žijící na Havaji, který vzbudil na celém světě rozruch svými fotografiemi zachycenými přímo ve vlnobití. Druhá fáze bude uvedena později v tomto roce a představí novou nadějnou hvězdu fotografie, Andria Alexsandravika. Pro všechny fotografy, kteří budou motivováni Clarkovým a Andriovým příběhem, bude kampaň podporována na stránkách společnosti Nikon pomocí digitálního uzlu, který umožní zákazníkům objevit cestu těchto fotografů i inspiraci, která stála za zrodem nejznámějších fotografií použitých v reklamní kampani. V Clarkově případě budou mít zákazníci k dispozici i krátký dokumentární film, záběry z natáčení a interaktivní rozhovor se samotným fotografem. Kampaň bude plně integrována s 20 a 30sekundovou televizní reklamou, tiskem, externími reklamními prvky, reklamou v kinech i reklamou online. Základní kreativní prvky byly navrženy reklamní agenturou Jung von Matt a digitální podporu poskytuje strategická digitální agentura Blast Radius. PR a podporu v sociálních médiích poskytuje londýnská integrovaná komunikační agentura Brands2Life. „Fotografové na všech úrovních, od teenagerů seznamujících se se službou Instagram až po uživatele profesionálních jednookých digitálních zrcadlovek, touží vyčlenit se z davu pomocí svých jedinečných fotografií. Tato kampaň bude tyto uživatele vést ke kvalitní fotografii, pomáhat jim postoupit dál a objevovat svůj jedinečný fotografický styl. Tohoto cíle dosáhne naše integrovaná marketingová kampaň využitím obrovské oblíbenosti napříč všemi médii, které se těší výjimeční a inspirativní fotografové na celém světě,“ řekla Yasmin Hartson, vedoucí pro reklamu a média ze společnosti Nikon Europe. „Dnešní doba je pro fotografy neuvěřitelně vzrušující. Máme obrovskou radost, že tolik lidí tak často a rádo fotografuje, ať už pomocí chytrého telefonu nebo fotoaparátu. Chceme je podpořit, až budou připraveni posunout se blíž ke kvalitní fotografii. Naše vize spočívá v udržení zobrazovací technologie společnosti Nikon přímo v jádru komunity věnující se obrazu. To znamená, že musíme efektivněji a s větším nadšením oslovit fotografy na všech úrovních.“