Od výrobců a distributorů

ESET zpřístupnil online hodnocení technické podpory

Společnost ESET nabízí zákazníkům možnost online vyjádřit svou spokojenost s technickou podporou. Výsledky hodnocení jsou veřejně dostupné.

Eset

  • 30. 6. 2014
  • 1 min
ESET zpřístupnil online hodnocení technické podpory Společnost ESET, globální lídr v proaktivní digitální ochraně, zpřístupňuje veřejnosti v rámci zvyšování transparentnosti svých služeb hodnocení spokojenosti zákazníků s technickou podporou. Spokojenost zákazníků s podporou, a to jak celkovou, tak podle tří dílčích parametrů (Rychlost odpovědi, Celková doba řešení a Srozumitelnost), je k dohledání na stránkách podpory www.eset.cz/hodnoceni. Online hodnocení probíhá od 1. července 2013 a zákazníci od té doby vystavili podpoře ESET 4005 hodnocení. Hodnotí se jako ve škole a drtivá většina známek za celkovou spokojenost – přesně 3445, tedy 86 procent – je „1“. "Podporu považujeme za naši klíčovou konkurenční výhodu. Od zpřístupnění dat o spokojenosti zákazníků si slibujeme, že k otázce kvality podpory přitáhne pozornost potenciálních zájemců o bezpečnostní řešení," komentuje Martin Jonáš, vedoucí technické podpory společnosti ESET. Hodnocení spokojenosti se týká elektronicky zadaných požadavků a probíhá tak, že po uzavření případu systém po sedmi dnech posílá pozvánku k zhodnocení s linkem na hodnotící formulář. Výsledky slouží vedení technické podpory i vrcholovému managementu společnosti ESET k měření zákaznické spokojenosti a k hledání cest k jejímu dalšímu zlepšení. „Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Poskytuje nám důležité informace, které nám pomáhají lépe uspokojit požadavky našich uživatelů a poskytovat technickou podporu na vysoké úrovni,“uzavírá Martin Jonáš, vedoucí technické podpory společnosti ESET.