Novinky
IT mění způsob komunikace
V roce 2002 trávili uživatelé na internetu v průměru 46 minut denně, dnes to jsou čtyři hodiny. Průzkum společnosti Intel prokázal, jak moc mužům přirostly k srdci mobilní technologie podporující připojení k internetu.
Přečíst celý článekInfografika: Internetové nákupy v ČR v roce 2013
Nejméně jednou do roka nakoupí v e-shopu 79 % Čechů a průměrně za jednu objednávku utratí 1 634 korun. Jak si vedou české e-shopy, jaké nástroje používají a jak se chovají čeští spotřebitelé, najdete ve zprávě o stavu českého e-commerce.
Přečíst celý článekFirmy nejsou spokojeny s IT bezpečností
Podle průzkumu EY provedeného ve firmách není 83 % respondentů plně spokojeno se zajištěním informační bezpečnosti ve své společnosti. Až 93 % oslovených podniků celosvětově, 82 % v regionu střední Evropy a 84 % českých firem pak hodlá své investice na boj s kybernetickými útoky minimálně zachovat, resp. jejich objem do budoucna ještě navýšit.
Přečíst celý článekAutoCont rozšířil akcionářskou strukturu
Vlastnická struktura AutoContu byla shromážděna do rukou lidí, kteří přímo ovlivňují a řídí chod společnosti. Posílila se tím pozice současného managementu a zároveň se tak otevřela možnost nabídnout majetkovou účast dalším klíčovým osobám pracujícím ve společnostech skupiny AutoCont.
Přečíst celý článekInfografika: iPad je nejpoužívanější mobilní zařízení v ČR
I přes rostoucí konkurenci zůstává iPad nejpoužívanějším mobilním zařízením pro připojení k internetu mezi uživateli z ČR i celého regionu střední a východní Evropy. Podle dat společnosti Gemius je na iPadu prohlížena téměř čtvrtina všech stránek zobrazených na mobilních přístrojích.
Přečíst celý článekJak sami nevědomky brzdíme zvyšování prodeje
Každý z nás má hrubou představu, čeho by chtěl se svou firmou dosáhnout. Někde to znamená postupně koupit nové automobily, později vlastní nemovitost a potom vybudovat síť poboček. Jiní měří úspěch počtem zaměstnanců. A pro další je cílem vyšší podíl na trhu nebo větší povědomí o jejich firemní značce.
Přečíst celý článekKerio Operator 2.2 integruje Salesforce.com
Společnost Kerio Technologies vydala novou verzi firemní IP telefonní ústředny Kerio Operator 2.2. Nová verze přináší integraci se Salesforce.com, automatické zálohování, vzdálené úložiště pro nahrané hovory a vylepšenou automatickou konfiguraci a správu telefonů.
Přečíst celý článekVe 3. čtvrtletí 2013 zaznamenán nárůst útoků na uživatelská data
Podíl spamu v e-mailové komunikaci ve třetím čtvrtletí letošního roku oproti předchozímu čtvrtletí klesl o 2,4 % na 68,3 %. Zároveň množství škodlivého spamu vzrostlo 1,5krát. Většina škodlivých programů šířených přes e-maily cílila na přihlašovací údaje uživatelů, hesla a citlivé finanční informace. Vyplývá to ze zprávy společnosti Kaspersky Lab.
Přečíst celý článekRSA vylepšilo své služby
RSA představilo nové spojení svých produktů a služeb, které organizacím pomáhá posunout zabezpečení na vyšší úroveň a rychleji reagovat na případné incidenty. Zároveň řeší tradiční požadavky v oblasti správy zabezpečení v kontextu pokročilé bezpečnostní strategie.
Přečíst celý článekToshiba má cloudovou službu pro správu PC
Toshiba Cloud Client Manager (TCCM) je cloudová služba, která umožňuje společnostem spravovat svá koncová zařízení a poskytuje realitní správu majetku a komplexní nástroje pro kontrolu a zajištění efektivity zařízení.
Přečíst celý článek