Zyxel rozšířil služby Next Business Day Service

6. 4. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Zyxel)
Společnost Zyxel vyšla vstříc svým zákazníkům a rozšířila službu Next Business Day (NBD Servis). Ta klientům zaručí, že v případě problému dostanou náhradní zařízení následující pracovní den po nahlášení. Služba NBD je zahrnuta v ceně produktu a zákazník za ni nic neplatí.

Díky servisní službě Next Business Day získává zákazník v případě problému s jeho stávajícím zařízením možnost doručení náhradního produktu následující pracovní den (pokud byl požadavek uplatněn do dvanácti hodin), za účelem rychlého odstranění problému.

Aktuálně společnost Zyxel rozšířila svou službu na oblast switchů řady GS2200 a XGS a dále firewally řady USG 100/ 200/ 300/ 1000/2000, a to od 1. dubna 2011.

Výhodou záruční služby NBD Servis je skutečnost, že je zahrnuta v ceně zařízení. Zákazník jen pošle mailem nebo faxem požadavek a do druhého dne se může těšit z náhradního zařízení. Tuto službu lze využívat po dobu standardní pětileté záruky, kterou Zyxel na českém trhu nabízí. Služba NBD je zatím určena poze pro vybrané výrobky (klíčové produkty pro infrastrukturu) a je zahrnuta v základní ceně.

Pro účely projektů a aplikací, pro které je NBD servis neakceptovatelný (nepřetržité provozy jakými jsou např. výrobní linky) nabízí Zyxel individuální projektovou podporu, označovanou interně Next Business Minute. Zákazníkovi je v takovém případě poskytnut okamžitě na místě náhradní produkt/y v ceně projektu nebo s výraznou slevou.