Novinky

Zyxel mění firemní identitu

Zyxel 5. září 2016 rozběhl rebrandingovou kampaň „Your Networking Ally“, jejímž cílem je vykreslit Zyxel v očích zákazníků jako vyspělou společnost působící v oboru počítačových sítí. Kromě nového loga se budou zákazníci setkávat i s řadou dalších nových prvků.

František Doupal
Zdroj: Zyxel
  • 7. 9. 2016
  • 1 min
Zyxel mění firemní identitu

Doposud Zyxel používal modré logo, jeho nová vizuální identita však zahrnuje rovnou pět jasných barev. Logo má podobu bílého nebo černého nápisu na jedné z nich. Těchto pět barev má zároveň ukázat, že Zyxel nabízí rozsáhlé portfolio produktů a řešení, které lze aplikovat napříč nejrůznějšími druhy obchodních odvětví a prostředí.

Slogan „Your networking Ally“, neboli Váš síťový spojenec, pak označuje vztah Zyxelu se svými zákazníky.

„Nová firemní identita je odrazem strategického směřování společnosti Zyxel a tím je spojenectví s našimi partnery a zákazníky v boji s různými hrozbami a výzvami, se kterými se v dnešním přetechnizovaném světě musí potýkat. Nové postavičky „Ally“ pak ztělesňují různé typy těchto výzev, jakými jsou rychlost sítí, zabezpečení dat a jejich ukládání či streamování. Součástí nového vizuálu firmy je vedle loga i pět výrazných barev, které symbolizují širokou paletu komplexních řešení pro různé aplikace a trhy,“ vysvětlil Martin Bratičák, head of channel CEE v Zyxelu.

S novou vizuální identitou společnosti pak souvisejí také postavičky „Ally“ ztělesňující různá řešení, které Zyxel nabízí.