Vyšlo prázdninové dvojčíslo Reseller Magazinu

10. 7. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: DCD Publishing)
Období dovolených už je tady a s ním i prázdninové vydání Reseller Magazinu. I na prosluněné dny jsme si pro vás přichystali parádní čtivo. Můžete se těšit zejména na působivé rozhovory, ale nahlédneme také do světa bezpečnosti a ohlédneme se také za nejzajímavějšími událostmi uplynulého měsíce.

Vzhledem k tomu, že koncem května společnost AT Computers oslavila 20 let na českém a slovenském trhu, nemohli jsme odolat rozhovoru s Petrem Vaňkem a Martinem Wankem, kteří se v něm nejen ohlédli za uplynulými lety, ale neušlo nám ani pár poznámek o současných trendech. Rovněž jsme využili příležitosti návštěvy CEO společnosti ADATA Shalley Chen v české metropoli a vyzpovídali jsme ji ohledně postavení její firmy na českém trhu. Dozvěděli jsme se také informace o připravovaném partnerském programu, jehož se čeští reselleři dočkají velmi brzy a spoustu dalších informací.

Toto číslo se zaměřilo především na téma bezpečnosti, což se samozřejmě odrazilo na tematických článcích jako Slabá místa firemní IT bezpečnosti, Neklikat aneb nebezpečné domény na síti či Levné Androidy a malware. V těchto článcích se dozvíte nejen informace o tom, jaké aktuální kyberbezpečnostní hrozby vládnou současnému světu, ale dostanete také pár rad, jak se s bezpečnostními slabinami poprat.

V tomto vydání se setkáte rovněž s textem GDPR v praxi, v němž se sice nedočtete, jak si nastavit firemní procesy, abyste byli s tímto nařízením v souladu (což už byste měli dávno být), ale zjistíte, jak se s touto problematikou vyrovnali jiní. Jde především o subjekty schraňující obrovské množství osobních údajů, od státní správy, přes nemocnice, zdravotní pojišťovny, ale i e-shopy a velké korporace.

V sekci věnované marketingu jsme se tentokrát zaměřili na to, jak by se správně měly vést mítinky. Ani tentokrát nechybí výběr nejzajímavějších produktových novinek (hned na začátku ve zpravodajství a samozřejmě i napříč celým číslem) a reportáže z uplynulých partnerských akcí pořádaných výrobci a distributory.

Pokud chcete nahlédnout do zákoutí bezpečnosti, či si jen projít nejdůležitější události za uplynulý měsíc, začtěte se do digitálního vydání!

Přejeme vám příjemné čtení!

Pokud časopis Reseller Magazine ještě neodebíráte, ale měli byste o jeho zasílání zájem, můžete si jeho bezplatný odběr (včetně elektronické varianty) zaregistrovat zde.

Ke kompletnímu archivu všech vydání se dostanete zde.

Štítky: 
Bezpečnost, GDPR, Adata, AT Computers

Podobné články

V příštím roce musíme očekávat více sofistikovaných útoků a zneužití velkých dat

10. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky)
Odborníci a analytici společnosti Kaspersky uveřejnili své vize týkající se pokročilých trvalých hrozeb (APT) v následujícím roce. Současné trendy naznačují, že se bude prohlubovat sofistikovanost hrozeb a zároveň jejich úzká profilace – zacílení. Dojde také k jejich diverzifikaci v důsledku externích faktorů. Čtěte více
Artur Kane, jako technology evangelist ve společnosti Flowmon Networks

Vzrůstající komplikovanost sítí formuje nové trendy v ICT

9. 12. 2019. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Flowmon Networks)
Trendy, které můžeme již dnes pozorovat na trzích USA a západní Evropy, napovídají, kam bude směřovat oblast ICT v roce 2020 u nás. Některé se hlásí o slovo již delší dobu, ale místní firmy je úspěšně přehlížejí. Po zkušenostech z let minulých ale víme, že se vyplatí na ně připravit. Fáze zlomu se blíží. Čtěte více

Check Point: bezpečnostní brány řady 1500

7. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Společnost Check Point představila nové bezpečnostní brány řady 1500 pro malé a střední podniky. Dvě nová zařízení určená pro SMB stanovují nové standardy ochrany před nejpokročilejšími kybernetickými útoky páté generace a nabízí jedinečné možnosti nasazení a správy. Čtěte více

Spotřebitelé volají po důslednější ochraně osobních údajů

6. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: EY)
Devět 9 z 10 Čechů je velmi opatrných při zveřejňování osobních a finančních údajů na internetu, i když jde o web značky, kterou zná. Skoro třetina z nás (31 %) souhlasí s tvrzením, že nabídka komunikačních služeb je velmi složitá. Mimo televizi sleduje filmy přes jiná zařízení 62 % Čechů, v zahraničí je to třetina domácností. Čtěte více