Vybrané e-shopy jeden den zaplatí zákazníkům dopravu

22. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz a DCD Publishing)
Den dopravy zdarma pro nakupující, který již několik let funguje ve světových e-shopech, dorazí 27. listopadu poprvé do ČR. Do akce je v současné době zapojeno přes 480 e-shopů a dopravné platí zdarma u objednávek nad 300 korun.
Foto: SXC.hu

K nákupu vánočních dárků v letošním roce využije e-shopy 96 % uživatelů internetu, kteří v předvánočním období v e-shopech denně utratí okolo 300 miliónů korun. Částečně ulevit českým nakupujícím může premiéra akce „Den dopravy zdarma“. Ta se uskuteční 27. listopadu a mohou se do ní zapojit e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky.

V e-shopech zapojených do této akce se v tomto období denně uskuteční 16 500 objednávek, při kterých zákazníci na dopravném utratí 1,5 milionu Kč denně. “Den dopravy zdarma je příležitost, jak přesvědčit k okamžitému nákupu ještě nerozhodnuté uživatele, kteří stále přemýšlí nad vánočními dárky, a zároveň i skvělá možnost, jak k nákupu přesvědčit ty zákazníky, kteří by jinak nakupovali v kamenných obchodech a ukázat jim tak výhody online nakupování,” uvedl Kamil Demuth z internetového rádce Heureka.cz. Už při premiérovém ročníku se odhaduje, že počet objednávek vzroste díky dopravě zdarma o desítky procent. V průměru lidé ušetří na jedné objednávce dopravou zdarma přes 100 Kč.

Avšak poštovné někdo uhradit musí. Protože to nebudou zákazníci, přechází tato povinnost na provozovatele e-shopů.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech a letos bude probíhat už pátý ročník, který se stejně jako v minulých letech setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

Do akce Den dopravy zdarma se mohou zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, naleznou zákazníci na www.dendopravyzdarma.cz.

Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více