VMware oznámilo dostupnost produktu Go Pro

31. 1. 2011. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: VMware)
VMware Go Pro je cloudová služba, která umožňuje malým a středním podnikům (SMB) konsolidovat, kontrolovat a také zabezpečit jejich fyzickou a virtuální IT infrastrukturu.

„S VMware Go Pro přinášíme snadno využitelné řešení pro správu IT infrastruktury malých a středních podniků s cenově dostupnou správou aktualizací, help deskem, správou hardwarových aktiv a softwarových licencí,“ říká Manoj Jayadevan, ředitel pro rozvíjející se podnikání a služby společnosti VMware.

VMware Go Pro poskytuje malým a středním podnikům jednotný nástroj ke správě jak virtuální, tak fyzické infrastruktury a zjednodušení správy IT. SMB tak mohou soustředit své zdroje na hodnotnější aktivity místo správy rutinních úkolů. VMware Go Pro byl vyvinut v partnerství se společností Shavlik Technologies za využití odborných znalostí Shavlik v IT a správě aktualizací pro SaaS a on-premise řešení.
 
„Těší nás, že rozšiřujeme naše partnerství s VMware a pomáháme zákazníkům zjednodušit správu jejich IT,“ říká Mark Shavlik, prezident a ředitel Shavlik Technologies. „VMware Go Pro využívá naše SaaS řešení, aby umožnil zákazníkům prolomit bariéry, kterým mohou čelit, když přechází na komplexní technologie.“

Klíčové vlastnosti a výhody VMware Go Pro

• Snadnější přechod k VMware vSphere – VMware Go Pro poskytuje rozhraní webového prohlížeče a intuitivního průvodce, který uživatele provede všemi potřebnými úrovněmi instalace a nastavení VMware vSphere Hypervisor,

• bezpečnost fyzické a virtuální infrastruktury – obsahuje jednoduché a cenově dostupné řešení správy aktualizací speciálně vyvinuté pro malé a střední podniky,

• kontrola softwarového inventáře a licencí – pomáhá zákazníkům udržovat kontrolu nad softwarovým inventářem pomocí neustálého sledování fyzických a virtuálních strojů pro softwarové tituly, takže IT oddělení přesně ví, co existuje a co se využívá v jejich prostředí,

• sledování a správa hardwarových aktiv – usnadňuje malým a středním podnikům sledování hardwarových strojů stejně jako správu jejich konfigurace, náklady a servisní historii, takže společnosti mohou mít kompletní přehled o své IT infrastruktuře,

• zefektivnění správy IT požadavků – uživatelé mohou velice snadno vytvořit a spravovat požadavky na IT stejně jako okamžitě zjistit jejich platnost, prioritu a stav. IT také může vyhodnotit starší reporty požadavků, aby lépe porozumělo trendům a zatížení IT oddělení.